کد خبر: ۱۰۸۱۱
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر عنوان کرد:

ثبت ۱۲۰ هیئت مذهبی خمینی شهر در سامانه طوبی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر گفت: نظم بخشی، ساماندهی و برنامه یزی دقیق از دلایل ثبت هیئت‌ها در سامانه طوبی است، براین اساس درآخرین پایش ۱۲۰ هیئت مذهبی در شهرستان خمینی شهر ثبت شده است.
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام محمد لوایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر اظهار کرد: با توجه به وجود سامانه طوبی که یک سامانه کشوری است و عملکرد هیئت‌ها در آن ثبت می‌شود، تعداد هیئت‌های ثبت نامی شهرستان خمینی شهر از ۶۰ هیئت به ۱۲۰ هیئت رسیده است که این ثبت نام شرط خدمت رسانی و گزارش دهی است.

وی تأکید کرد: مداحان شهرستان براساس شاخصه‌ها به سه سطح یک، دو و سه تقسیم می‌شوند که براساس آن برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برنامه ریزی می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی خمینی شهر اضافه کرد: در دوره مدیریت جدید تبلیغات اسلامی استان، ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها در سطح شهرستان را ساماندهی کرده ایم و تعداد مجوزه‌های لازم برای برپایی هر ایستگاه صلواتی و موکب را از هشت دستگاه مربوطه به سه ارگان پلیس امنیت، پلیس راهور و شهرداری و در نهایت تأییده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تقلیل داده‌ایم.

وی تأکید کرد: در حدود ۱۴ کانون تبلیغ دینی در شهرستان به ثبت رسیده است که آن‌ها را نیز ساماندهی کرده و با تمرکز بیشتری برنامه ریزی صورت گرفته است.

حجت الاسلام لوایی عنوان کرد: همه فعالیت‌های مبلغین و مبلغات بایستی در سامانه شمع ثبت بشوند، در حال حاضر اجباری برای ثبت نیست، ولی احتمالا در آینده این اجبار صورت بپذیرد.

وی افزود: در حال حاضر بیست دوره کارگاه آموزشی برای مبلغ‌های خانم در دوره‌های مختلف برگزار شده است، همچنین یک کارگاه چهل ساعته برای مبلغین عفاف و حجاب و همچنین یک دوره هشت ماهه به صورت مجازی و افلاین برای مبلغات دانشگاه عفاف و حجاب با همکاری موسسه خیبر تهران انجام شده است و منتظر دوره‌های تخصصی آن هستیم.

ثبت ۱۲۰ هیئت مذهبی خمینی شهر در سامانه طوبی

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار