کد خبر: ۱۰۸۲۰
ویژه دهه هشتاد و نودی ها:

اجرای «سوگواره نوجوانه ها» در اردبیل آغاز شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از برگزاری «سوگواره نوجوانه ها» ویژه دهه هشتاد و نودی‌ها در اردبیل خبر داد.
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام صابر طهماسبی در گفتگو با خبرنگار تبلیغات اسلامی اردبیل به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در ایام محرم و صفر اشاره کرد و افزود: با هدف ترویج فرهنگ حسینی و اشاعه آموزه‌های ناب اسلامی در بین نوجوانان دهه هشتادی و نودی، «سوگواره نوجوانه ها» در اردبیل اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل به محور‌های این سوگواره اشاره کرد و افزود: علاقمندان برای شرکت در این سوگواره می‌توانند آثار خود را در قالب لالایی‌های عاشورایی  مادرانه، سنت گهواره گردانی توسط دختربچه ها، برپایی موکب‌های عزاداری و احسان کودکان ارسال کنند.

وی در خصوص قالب‌های آثار ارسالی به سوگواره گفت: شرکت کنندگان آثار خود را باید در قالب کلیپ صوتی یا تصویری از لالایی مادران، کلیپ تصویری از گهواره گردانی دختران و عکاسی از برپایی موکب نوجوانان به دبیرخانه «سوگواره نوجوانه ها» ارسال کنند.

حجت الاسلام طهماسبی گفت: علاقمندان برای شرکت در «سوگواره نوجوانه ها» تا روز اربعین حسینی به تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ مهلت دارند تا آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به آدرس NEWJAVANEHHA ارسال کنند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: به افراد برگزیده در این سوگواره جوایزی از قبیل ۵ کمک هزینه سفر زیارتی اربعین حسینی (در بخش لالایی مادرانه) و ۴۰ جایزه نفیس معنوی برای سایر محور‌های سوگواره اعطا خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار