کد خبر: ۱۰۸۳۳

تقدیر از برگزیدگان مازندرانی جشنواره کشوری هوای نو

برگزیدگان مازندرانی جشنواره ملی هوای نو ویژه هیأت و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران تقدیر شدند
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
تقدیر از برگزیدگان مازندرانی جشنواره کشوری هوای نو

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، در دومین سال جشنواره ملی هوای نو ویژه هیئات و تشکل های دینی جمهوری اسلامی ایران که در تالار وحدت تهران با حضور حجت الاسلام قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور، وزرا و مسئولین برگزار شد، شورای هیئات مذهبی نکا در بخش فراهیئات، هیئت مذهبی دختران یمنا در بخش هیئات و نوجوان هیئات و رسانه از شهرستان بهشهر شایسته تقدیر شدند .

همچنین در این جشنواره ملی ، حجت الاسلام رضاپور در بخش مخاطب نوجوان از شهرستان ساری و کانون مستشهدین عاشورایی از شهرستان بابل به عنوان برگزیدگان کشوری معرفی که با اهدای جوایز از آنان تقدیر به عمل آمد .

حجت الاسلام باباخانی دبیر جشنواره در حاشیه این مراسم گفت : اساس کار مهرواره از آنجا شروع شد که بر این باور بودیم که هیأت به عنوان یک ظرفیت می تواند یکی از موتورهای پیشران کشور در چهل‌واره دوم انقلاب اسلامی باشد و باید برای این ظرفیت سرمایه گذاری کرد.

جت‌الاسلام مجید باباخانی، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی با بیان اینکه ما چند سیاست کلان را در سازمان هیأت دنبال می کنیم، گفت: در مهرواره هوای نو در نظر داریم نگاه مردم به هیأت صرفا مراسم و مناسک مذهبی یا اعیاد نباشد و تصوری که از هیأت و تشکلهای دینی داریم این است که یک اجتماع مؤمنانه برای احیای امور دینی است. این اجتماع خاصیت های زیادی می تواند داشته باشد. هیأت علاوه بر اینکه می تواند مناسک داشته باشد اما نباید منحصر به مناسک باشد. هم قبل و هم بعد از مناسک هیأت می تواند برنامه داشته باشد. هیأت در کشور ما از برگزاری مراسم تبدیل به نهاد اجتماعی شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار