کد خبر: ۱۰۸۵۷
با حضور دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت برگزار می‌شود:

گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان

به مناسبت نکوداشت هفته مشارکت‌های اجتماعی، گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان با حضور سید احمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت برگزار می‌شود.
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

گردهمایی فعالان اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، به مناسبت نکوداشت هفته مشارکت‌های اجتماعی با رویکرد نقش آفرینی تشکل‌های مردم نهاد، گردهمایی بزرگ فعالان اجتماعی و فرهنگی استان اصفهان با حضور و سخنرانی سید احمد عبودتیان دستیار  رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و  مشاور عالی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور جبهه مردمی فرهنگی انقلاب اسلامی روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد در سالن اجتماعات کوثر اصفهان برگزار می‌شود.

در این مراسم که استاندار و سایر مسئولان استانی نیز حضور دارند، فراخوان مشارکت تشکل‎‌ها در اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی ارائه می‌شود.  

استانداری اصفهان، اداره کل تبلیغات اسلامی، فرمانداری، شهرداری، سپاه، فرماندهی انتظامی، کمیته امداد، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق بازرگانی و ورزش و جوانان در برپایی این گردهمایی همکاری دارند.

گفتنی است در سال ۱۳۹۳ پس از همایش بزرگ مشترک بین دولت و تشکل‌های اجتماعی که با شرکت ۳۰۰۰ سازمان مردم‌نهاد کشوری و با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، به درخواست این سازمان‌ها از رئیس جمهوری و تصویب شورای فرهنگ عمومی، روز ۲۲ مرداد به‌عنوان روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار