کد خبر: ۱۰۸۷۰
معاون فرهنگی مسجد جمکران:

امر به معروف یک فناوری در جامعه اسلامی است

یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران در این دوره آموزشی که با حضور مدیرکل، معاونان، روسا و کارکنان تبلیغات اسلامی ادارات استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در جزیی‌ترین آداب و رسوم مردم ایران برای جنگ نرم و فرهنگی یک تیم رصد برقرار کرده است.
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد جمکران در این دوره آموزشی که با حضور مدیرکل، معاونان، روسا و کارکنان تبلیغات اسلامی ادارات استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در جزیی‌ترین آداب و رسوم مردم ایران برای جنگ نرم و فرهنگی یک تیم رصد برقرار کرده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت راهبردی از جنس فرهنگ است، افزود: مدیریت هنرکار توسط دیگران است و اگر مدیریت از جنس رهبری و دلی باشد کار‌ها به وسیله مردم انجام خواهد شد و ارتباط صحیح بین منابع محدود و نیاز‌ها و اهداف محدود، علم و هنر بهره برداری بهینه از منابع، در جهت رساندن سازمان به اهداف پیشین تایید شده تحت نظام ارزشی جامعه به وقوع می‌پیوندد.

حسین آبادی تصریح کرد: اگر در بحث فرهنگ تبیین درستی نداشته باشیم تاثیرگذاری مناسبی هم نخواهیم داشت بنابراین فرهنگ نظام واره‌ای است از عقاید و باور‌های اساسی، ارزش‌ها، آداب و الگو‌های رفتاری ریشه‌دار، نهاد‌ها و مصنوعات که ادراکات رفتار و مناسبات جامعه را جهت می‌دهد و هویت آن را می‌سازد.

وی عنوان کرد: در واقع می‌توان گفت فرهنگ یک هرم است که غالبا نماد‌ها را در آن مشاهده می‌کنیم و اشتباه است که فقط نماد در مورد دینداری آن جامعه اظهار نظر کنیم چرا که هرم فرهنگ باورها، اعتقادات، ارزش‌ها، رفتار نخبگان و گروه‌های مرجع، هنجارها، قوانین ساختار، ابزار و محصولات، نماد‌ها و تمایلات را شامل می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد جمکران با بیان اینکه حمله فرهنگ‌های مهاجر به فرهنگ یک کشور از نماد است که در راس هرم قرار دارد، اعلام کرد: امر به معروف یک فناوری در جامعه اسلامی است. محدودیت عین مراقبت است که خالق تعریف کرده باشد در حالی که غرب محدودیت دین را خلاف آزادی بیان میداند و این همان جنگ روایت است و اگر محدودیت دین را نتوانیم از جنس مراقبت برای جوانان تبیین کنیم تمام جوانان از محدودیت دین زده می‌شوند، زیرا محدودیت از برخی لذت‌های زودگذر موجب رشد و تعالی فرد در جامعه می‌شود و این محدودیت عین مراقبت برای دستیابی به لذت‌های واقعه در جامعه است. اگر دینداری هرم فرهنگ یک جامعه را بررسی کنیم باید باور‌ها و اعتقادات را بررسی کنیم لذا دشمن همیشه راس این هرم یعنی نماد را مورد حمله قرار می‌دهد.

معاون فرهنگی مسجد جمکران  با اشاره به اینکه جنگ روایت از ابتدای تاریخ وجود داشته است، اعلام کرد: اهمیت رسانه در روایت بسیار چشمگیر است، یک مدیر باید به اصول سازمان اشرافیت داشته باشد و اولویت کار‌ها را اقدام مردمی بداند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار