کد خبر: ۱۰۹۱۶
امام جمعه اصفهان در دیدار دست اندرکان برگزار کننده تجمع عظیم عاشورایی مردم اصفهان:

درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت است

امام جمعه اصفهان گفت: درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت و وحدت بر سر آرمان هاو دشمنی فقط با ظلم است.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی امام جمعه اصفهان در دیدار دست اندرکان برگزار کننده تجمع عظیم عاشورایی مردم اصفهان (یوم الحسین)گفت:درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت و وحدت بر سر آرمان هاو دشمنی فقط با ظلم است، بنابراین قرار گرفتن کنار هم و دور از حب‌ها، بغض‌ها در مجلس عزای حسین (ع) کارشایسته‌ای است که دراصفهان محقق شد.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد افزود: نمی‌توان از راه ناصحیح به راه و مکتب امام حسین (ع) رسید، چون امام حسین (ع) چیزی جز درستی، حق و حقانیت نیست، اهل بیت هرگز کسی را که خلاف خدا و راه خدا و درستی کار کنند، دوست نخواهند داشت.

در این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان، به ارائه گزارش عملکردی از همبستگی و همراهی خوب دستگاه‌ها و ارگان‌های عمومی و دولتی، چون شهرداری اصفهان، صدا و سیمای استان، هیئت‌های مذهبی، حوزه علمیه، فضلای شهر اصفهان در برپایی تجمع متمرکز عاشورایی هیئت‌های مذهبی در عصر عاشورا در میدان امام حسین (ع) پرداخت.


حجت الاسلام مهدی فوقی افزود: مردمی بودن و مردمی برگزار شدن چنین تجمعات مذهبی از اولویت‌های ما بوده و هست و براین امر تاکید داریم.

درس و عبرت اصلی واقعه عاشورا به شیعیان، دوری از جهل، غفلت است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار