کد خبر: ۱۰۹۳۱
حجت الاسلام بصیرتی:

۲۶ مرداد، فرصتی مغتنم برای یادآوری استقامت و ایثارگری آزادگان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: ۲۶ مرداد، فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان  ضمن تجلیل از حاج حسین عارف از آزادگان و جانبازان و ایثارگران شاخص شهرستان کاشان، با تبریک ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت: روحیه بالا و صبر و استقامت اسرای جنگ تحمیلی در مدت اسارت در زندان‌های رژیم بعث، نقش موثری در پیروزی جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، افزود: آزادگان قشر مهم و تأثیرگذاری از دفاع مقدس هستند که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه نثار کردند، لذا همه ما وظیفه داریم که این ارزش‌های انقلابی را در جامعه پاس بداریم.

حجت الاسلام بصیرتی یادآور شد: آزادگان در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن بعثی در زیر شکنجه‌های وحشیانه دشمنان مقاومت کردند و برای همیشه ماندگار شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۶ مرداد، فرصت مغتنمی برای یادآوری خاطرات استقامت و صبوری کسانی است که برای دفاع از دین و ناموس خود راهی جبهه‌های جنگ شدند.

حجت الاسلام بصیرتی ادامه داد: آزادگان ارزشمندترین سرمایه انقلاب اسلامی ایران برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند.

۲۶ مرداد، فرصتی مغتنم برای یادآوری استقامت و ایثارگری آزادگان است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار