کد خبر: ۱۰۹۴۸
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی:

استان بوشهر ظرفیت مناسبی برای پیشران شدن در عرصه «جهاد تبیین» دارد

حجت‌الاسلام جنتی در نشست تخصصی مبلغین و مبلغات بوشهر، این استان را از استان‌هایی عنوان کرد که ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای اینکه پیشران مسئله جهاد تبیین باشد داراست.
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمد جنتی ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: امروز مهم‌ترین عرصه تهاجم و صحنه درگیری ما با دشمن محاصره تبلیغاتی است.
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه سخنان خود گفت: دشمن هزینه‌های هنگفتی خرج می‌کند برای اینکه اذهان و دل‌های مردم را از توان و ظرفیت این ملت ناامید کند.
وی مبارزه و شکستن این محاصره تبلیغاتی را مهم‌ترین کارکرد جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: در عرصه جهاد تبیین طراحی‌هایی انجام شده که با برگزاری نشست‌هایی در استان‌های مختلف طلاب و مبلغات را توانمند کنیم.
حجت‌الاسلام جنتی اضافه کرد: در این نشست‌ها هم دغدغه‌مندسازی و طرح اصل مسئله و هم مدل و محتوا و برنامه‌های عملیاتی که طراحی شده در اختیار مبلغین قرار می‌گیرد تا بتوانند در مسئله جهاد تبیین به وظیفه خود عمل کنند.
مدیرکل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی با ارائه گزارشی در خصوص نشست تخصصی تبلیغ استان بوشهر افزود: این نشست به منظور این است که طلاب استان بوشهر در طول این دو روز در اصل مسئله‌سازی و دغدغه‌مند کردن در مسئله جهاد تبیین و شکستن این محاصره تبلیغاتی به روش‌ها و برنامه‌های تبلیغی و محتوا‌هایی که مورد نیاز طلبه‌ها است مجهز شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیشینه تاریخی بوشهر در مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و ابراز داشت: این استان با توجه به نماد‌های مقاومتی موجود، ظرفیت فوق‌العاده‌ای است برای اینکه در مسئله جهاد تبیین و مبارزه با محاصره تبلیغاتی دشمن جز استان‌های پیشران کشور باشد.
حجت‌الاسلام جنتی در خاتمه سخنان خود اضهار داشت: ظرفیت طلاب و مبلغین و مبلغات، دستگاه‌های فعال در این حوزه و مجموعه منطقه ویژه اقتصادی که امروز گرد هم آمدند ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توانند در سطح استان، اتفاقات خوبی را در این عرصه رقم بزنند.
گفتنی است، نشست دوروزه‌ی مبلغین و مبلغات استان بوشهر با عنوان «نشست تخصصی تبلیغ شهید ابوتراب عاشوری» ۲۶ و ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های منطقه ویژه عسلویه برگزار شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار