کد خبر: ۱۰۹۶۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم

جهاد تبیین؛ مهم‌ترین اولویت عملیات اربعین

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم مهم‌ترین اولویت عملیات اربعین این اداره کل را جهاد تبیین ذکر کرد.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

جهاد تبیین؛ مهم‌ترین اولویت عملیات اربعین در قمبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی شعبان‌زاده با اشاره به آغاز عملیات اربعین حسینی از روز گذشته اظهار داشت: نقطه تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی در عملیات اربعین حسینی در داخل کشور است.

وی مهم‌ترین موضوع عملیات اربعین حسینی را جهاد تبیین ذکر کرد و گفت: باید برنامه ریزی کنیم که از فرصت حضور حدود ۳۰۰ هزار جامانده سفر اربعین حسینی در استان قم که در یک شبانه‌روز مسیر حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران را طی می‌کنند استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: کار اصلی ما جهاد تبیین است و نقش اداره کل تبلیغات اسلامی استان در تبیین و روشنگری باید به‌روز باشد.

وی تأکید کرد: همکاری در اسکان و استقرار زائران اربعین حسینی در محله‌ها با محوریت مساجد و حسینیه‌ها یکی دیگر از اولویت‌های عملیات اربعین در قم است.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده پشتیبانی تبلیغی از زائران اربعین حسینی در مراکز اسکان و همکاری در برپایی موکب‌ها در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم (ص) را از دیگر اولویت‌های عملیات اربعین در قم ذکر کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۷۰۰ هیأت مذهبی در استان، اظهار داشت: حدود ۵۰۰ هیأت مذهبی پرمخاطب برای عملیات جهاد تبیین، شکل‌گیری هسته‌های تربیت محور و افزایش کمی و کیفی برنامه‌ها در مناسبت‌های مذهبی مورد توجه قرار می‌گیرند.  

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار