کد خبر: ۱۰۹۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

واقعه خونین ۱۷ شهریور برای نسل‌های جدید تبیین شود

حجت‌الاسلام گرزین گفت: مناسبت‌هایی مانند واقعه خونین ۱۷ شهریور، هویت ایرانی اسلامی ما است و باید آن را برای نسل‌های جدید تبیین کنیم.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست هم‌اندیشی گرامیداشت واقعه ۱۷ شهریور و قیام خونین مردم تهران در سال ۱۳۵۷ اظهار کرد: در همه جای دنیا، کشورهای مختلف نمی‌گذارند که وقایع حماسی و تاریخی آنها به فراموشی سپرده شود و ما هم نباید اجازه دهیم که تاریخ حماسی و مظلومیت ملت ما مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گرامیداشت هر ساله مناسبت‌هایی مانند قیام خونین ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ لازم و ضروری است و در عین حال باید هرسال برنامه‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: مناسبت‌هایی مانند واقعه خونین ۱۷ شهریور، هویت ایرانی اسلامی و شناسنامه حماسی ما است و باید برای نسل‌های جدید تبیین شود.

حجت‌‌الاسلام گرزین ادامه داد: باید از ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف برای آشنا کردن نوجوانان و جوانان در شناخت هویت و تاریخ این ملت و سرزمین بهره بگیریم.

وی تصریح کرد: باید یک نهضت تولید محتوا در این مناسبت‌ها شکل بگیرد تا در اذهان جامعه ماندگار شود و تولید نماهنگ، داستان‌های کوتاه، وبلاگ نویسی و ... از جمله کارهایی است که می‌توان در این مناسبت‌ها انجام داد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار