کد خبر: ۱۰۹۸۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تببین شود

حجت‌الاسلام گرزین با بیان این مطلب که دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم تببین شود، گفت: هفته دولت فرصتی است تا اطلاعات زیادی در حوزه کارآمدی نظام را در اختیار جامعه قرار دهیم.
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه کمیته فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت استان اظهارکرد: همه تلاش‌ها، هجمه‌ها و دست و پا زدن‌های دشمنان فقط برای این است تا به مردم القا کنند نظام اسلامی ناکارآمد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در چنین شرایطی همه ما وظیفه داریم کارآمدی نظام را به اثبات برسانیم. برای تحقق این امر باید جهاد تبیین را به عنوان یک وظیفه همگانی در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: باید به روش‌ها و شیوه‌های مختلف و تولید محتواهای مستمر و فاخر، دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر به‌ویژه در دولت کنونی را به اطلاع مردم برسانیم.

حجت‌الاسلام گرزین افزود: جامعه با حجم انبوهی از شبهات علیه نظام اسلامی مواجه است و هفته دولت فرصتی است تا اطلاعات زیادی در حوزه کارآمدی نظام را در اختیار جامعه قرار دهیم.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان نهادی که جهاد تبیین جزو ماموریت‌های اصلی آن است این آمادگی را داریم که در محافل و مجالس مختلف از مبلغین، جوامع قرآنی و مساجد و ...، تولیدات رسانه‌ای فاخر را ارائه دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار