کد خبر: ۱۰۹۹۲

رویداد توانمندسازی مدیر و معلم پیشران در قم

رویداد توانمندسازی مدیر و معلم پیشران در راستای طرح زیست عفیفانه ناحیه ۲ با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان قم برگزار شد.
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، در این رویداد دو روزه با تأکید بر سه محور «مروری بر سند تحول آموزش و پرورش»، «مخاطب‌شناسی نوجوان» و «کارگاه حل مسأله» با حضور بیش از ۱۰۰ مدیر و معلم خانم ناحیه دو آموزش و پرورش قم همفکری و ایده پردازی انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در این رویداد ضمن نظرسنجی از حاضران در خصوص کیفیت کلاس‌های برگزار شده، به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع فعالان عرصه حجاب و عفاف اشاره کرد و بیان داشت: اگر قرار است مسأله دختران حل شود باید از دانش آموزان و معلمان برای حل مسائل بهره مند شویم.

حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده بر لزوم تداوم برگزاری این دوره‌های آموزشی به صورت کارگاهی تأکید کرد.

علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این رویداد اظهار داشت: محکم‌ترین سنگری که امروز با هیچ سلاحی از بین نمی‌رود سنگر حجاب و عفاف است و ما باید مراقب باشیم تا این سنگر حفظ شود.

وی ترویج بی‌بندوباری و اشاعه فحشا در کشور را یکی از راهبردهای مهم دشمنان ذکر کرد و با اشاره به توفیقات جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف، گفت: دشمن از روش‌های مختلف برای زمین‌گیر کردن انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و مردم متدین و انقلابی مقاومت می‌کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار