کد خبر: ۱۱۰۶۸

توانمندسازی مدیران و کادر تمامی مدارس قم با همکاری تبلیغات اسلامی

دوره آموزشی و توانمندسازی مهر مطهر ویژه مدیران و کادر تمامی مدارس استان قم با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان در حال برگزاری است.
۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، این کارگاه‌های آموزشی به صورت دوره‌ای برای مدیران، معاونان پرورشی، معاونان آموزشی، مربیان پرورشی، طلاب طرح امین، سرباز طلبه‌ها و آموزگاران مقطع ابتدایی مدارس پیش بینی شده است که در شهریورماه برگزار می‌شود.

نخستین دوره آموزشی و توانمندسازی مهر مطهر به مدت ۵ روز با حضور ۱۴۰۰ مدیر مدرسه در ۵ سالن اجتماعات شهر قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد امینیان معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم تغییر رویکرد‌های تربیتی دانش‌آموزان را با توجه به اقتضائات فکری و رفتاری دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها ضروری دانست و گفت: پس از شناخت و بررسی این ضرورت، جلساتی با حضور روسای نواحی، ادارات و مدیرکل آموزش و پرورش و دستگاه‌های تسهیل‌کننده و مکمل تربیت همچون سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کرده و به این نتیجه رسیدیم که دوره‌های توانمندسازی برای تمامی ارکان تربیت اعم از مدیران، معاونان، مشاوران، دبیران و آموزگاران در زیست بوم جدید دانش آموزان برگزار شود.

وی افزود: در دوره آموزشی مهر مطهر، حوادث و اتفاق‌ها و مسائل دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته و موضوعات روز همچون حجاب و عفاف، زیست بوم جدید، بازی‌های دانش‌آموزی، رسانه و... پایش و رصد شده و تحلیل‌هایی برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود تا سال تحصیلی جدید سالی متفاوت برای کادر و دانش آموزان مدارس باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار