به مناسبت هفته دولت؛

مدیر تبلیغات اسلامی قصرقند منصوب شد

قصرقند- به مناسبت هفته دولت و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی، مدیر تبلیغات اسلامی قصرقند منصوب شد.
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان صبح امروز چهارشنبه در مراسم معارفه مدیر تبلیغات اسلامی قصرقند که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تبلیغات اسلامی، نهاد و اداره‌ای شیعی نیست و کار تبلیغ اسلام را انجام می‌دهد و از ظرفیت همه مذاهب اسلامی در این زمینه بهره گیری می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستانهای استان با توجه به نبود نیرو، مدیران تبلیغات اسلامی کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نیز دنبال می‌کنند، ادامه داد: با توجه به تقسیم بندی‌های جدید، در بین همه شهرها و شهرستانها، با پیگیری صورت گرفته، سازمان تبلیغات اسلامی کشور برای ایجا ساختار تشکیلاتی تبلیغات اسلامی در قصرقند موافقت کرد و در این راستا هم اکنون در خدمتتان برای معارفه مدیر تبلیغات اسلامی این شهرستان هستیم.

وی اضافه کرد: راه انداری دفتر و یا اداره جدید مستلزم بودجه و هزینه‌هایی است که در این زمینه با توجه به اطلاعی که داریم یک اتاق در بخشداری مرکزی قصرقند برای راه اندازی دفتر تبلیفات اسلامی این شهرستان تحویل شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون پیگیری برای کامل شدن چارت و ساختار اداری تبلیغات اسلامی قصرقند از سازمان تبلیغات اسلامی کشور در حال انجام است و همه تلاشمان را برای سروسامان گرفتن این نهاد در این شهرستان خواهیم کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: راه اندازی تبلیغات اسلامی در قصرقند را باید یک فرصت دانست، روزی نیست که از برخی از شهرستانهای جدیدالاتاسیس نامه برای راه اندازی تبلیغات اسلامی را نداشته باشیم، باید از ظرفیت تبلیغات اسلامی برای ساماندهی ساختارمند کردن حوزه فرهنگی و ارتباط با لایه‌های مختلف اقشار مردم و اجرای کارهای مناسبتی و غیره، در کنار سایر سازمانها و نهادهای مرتبط بهره برد.

 

نگاه مذهبی در قصرقند وجود ندارد

فرماندار قصرقند گفت: نگاه مذهبی در قصرقند وجود ندارد و ما نیز سازمان تبلیغات اسلامی را سازمانی شیعی نمی‌دانیم بلکه نهادی فرهنگی هست و وجود آن برای هر منطقه، یک فرصت و ظرفیت است.

احمدرضا هاشمزهی، ادامه داد: همه مردم شیعه و سنی در قصرقند و همه دستگاه‌ها و نهادها در برنامه‌های فرهنگی، مناسبتی و ملی و مذهبی، همه پای کار هستند.

وی ادامه داد: با توجه به جدیدالاتاسیس بودن قصرقند و نبود زیرساختها و امکانات و تجهیزات لازم، به همه دستگاه‌ها اعلام کرده ایم که دفاتر و نمایندگی‌های خود را در قصرقند راه اندازی کنند و ما نیز در حد توانمان به آنها کمک خواهیم کرد، بزرگترین اتاق بخشداری مرکزی شهرستان را برای تبلیغات اسلامی در نظر گرفته ایم اما برای تجهیز آن، باید اداره کل تبلیغات اسلامی در کنار فرمانداری بوده و ما را یاری رسانند.

شایان ذکر است در پایان این نشست حکم انتصاب حجت الاسلام «علی شکری» به عنوان مدیر تبلیغات اسلامی قصرقند، به وی اعطاء شد.

ارسال نظر