کد خبر: ۱۱۳۲۶
به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج)

اعزام ۲۰۰ مبلغ مهدوی به سراسر استان

کارشناس اعزام مبلغ تبلیغات اسلامی استان اردبیل از اعزام ۲۰۰ نفر مبلغ و مبلغه مهدوی به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) به سراسر استان اردبیل خبر داد.
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عزیز صابر در مصاحبه‌ای با تبریک سالروز امامت حضرت ولیعصر (ع) در سخنانی اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی بمناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (ع) با هدف ترویج و تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت و نیز تشریح اهمیت ولایت مداری و تبعیت از امامت همزمان با سوم مهر ماه به مدت یک هفته در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی به اعزام ۲۰۰ نفر از مبلغین و مبلغات به مناسبت آغاز امامت حضرت صاحب الزمان (عج) به مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی و آموزشی در مناطق مختلف استان اردبیل اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۰۰ نفر از روحانیون مستقر،  امامان محلات، ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات، بانوان مبلغه در مناطق مختلف استان اردبیل به تعداد ۷۰۰ نفر روز به سخنرانی و بصیرت افزایی و نیز پاسخگویی به سوالات مخاطبین می‌پردازد.
کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی اردبیل به تقارن هفته دفاع مقدس با سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اشاره کرد و افزود: در ایام گرامی داشت سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و نیز هفته دفاع مقدس، عمده محور‌های جلسات سخنرانی به موضوعات جوانان و فرهنگ انتظار، تربیت دینی نسل جوان، دفاع مقدس و مهدویت، نقش ولایت مداری در پیروزی ایران اسلامی، صفات منتظران واقعی ظهور، علائم و نشانه‌های آخرالزمان و وظایف مومنین در دوران غیبت حضرت ولیعصر (عج) و اهمیت انتظار سازنده توام با تلاش برای ساختن جامعه‌ای آباد و پیشرفته و ... می‌پردازد.
حجت الاسلام صابر افزود: دبرای برگزاری هر چه‌بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) از ظرفیت نهاد‌ها و دستگاه‌های فرهنگی و نیز مجموعه‌های تبلیغی و آموزشی اعزم از مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استفاده می‌شود.
کارشناس اعزام تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: ازجمله این برنامه‌ها که با همکاری دیگر دستگاه‌ها برنامه‌ریزی‌شده است می‌توان به مسابقه کتاب‌خوانی «مهدویت» اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری جشن‌های خیابانی، اعزام کاروان شادی خودرویی در مناطق مختلف با همکاری تشکل‌های مردمی، اجرای گروه‌های سرود و سخنرانی در سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده است.
حجت الاسلام صابر به برنامه فرهنگی ویژه جشن و سروواده طلاب و روحانیون در اردبیل اشاره کرد و افزود: جشن ویژه آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) با حضور خانواده طلاب و روحانیون در امامزاده سید صدرالدین (ع) اردبیل با برنامه‌های سخنرانی، مدیحه سرایی و اجرای سرود و قرائت دسته جمعی دعای عهد برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار