کد خبر: ۱۱۴۹۹
حجت‌الاسلام عزت زمانی در جمع مدیران و مجموعه‌های مردمی قم گفت:

باید ظرفیت هیئت‌ها را معرفی کرد

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برای شرکت در جلسات اداری و مردمی و پیگیری امور فرهنگی در اداره کل قم حضور یافت.
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

حضور حجت‌الاسلام عزت زمانی در جمع مدیران و مجموعه‌های مردمی قمبه گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، نخستین برنامه حجت‌الاسلام رضا عزت زمانی در قم حضور در جلسه مدیران نهادهای فرهنگی استان بود که با حضور ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش، امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم سانی خانی مدیرکل ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام حسین مردان‌پور معاون تبلیغ حوزه علمیه قم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزت زمانی همچنین در جلسه تجلیل از برگزیدگان استانی مهرواره هوای نو شرکت کرد و ضمن بیان اهداف و دغدغه برگزاری مهرواره‌های محله همدل، هوای نو و بانور، گفت: دغدغه ما این است که ظرفیت هیأت‌های مذهبی را به سطوح مختلف در کشور معرفی کنیم و بگوییم که هیأت بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ماست، مردم در هیأت بیش از جاهای دیگر حضور پیدا می‌کنند و ویژگی‌هایی که در هیأت وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل را در سطوح مختلف حل کند.

وی گفت‌‌: از نهادهای فرهنگی و تبلیغی قم انتظار می‌رود در زمینه ایده‌های نو و الگوهای جدید پیشگام باشند.

دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قم یکی دیگر از برنامه‌های معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بود و حجت‌الاسلام عزت زمانی در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های پیش رو سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

دیدار با خانواده طلبه شهید مهدی زاهدلویی که در اغتشاش سال گذشته به شهادت رسید، از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام عزت زمانی در قم بود.

وی خطاب به پدر و مادر شهید زاهدلویی گفت: هر قطره‌ای از خون ‌شهدا که ریخته می‌شود و سختی‌ها و دشواری‌هایی که به خانواده‌های شهدا تحمیل می‌شود مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

برنامه پایانی حجت‌الاسلام عزت زمانی در قم حضور در محفل یادبود «فرزانه پزشکی» کارگردان و هنرمند جهادی بود که حضور جمعی از نویسندگان، هنرمندان و فعالان فرهنگی در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد. معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم ایفای نقش مهم و تحول‌آفرین مادری را نیازهای ارتباط و تعامل بانوان جبهه فرهنگی انقلاب با دختران جوان دانست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار