کد خبر: ۱۱۵۱۷

قدردانی از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قم

برگزیدگان استانی دومین مهرواره سراسری هوای نو با حضور حجت‌الاسلام عزت‌زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در قم تقدیر شدند.
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام رضا عزت‌زمانی در این مراسم با بیان اهداف برگزاری این مهرواره، گفت: دغدغه ما این است که ظرفیت‌های هیأت‌های مذهبی را به سطوح مختلف در کشور معرفی کنیم و بگوییم که هیأت بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی ماست، مردم در هیأت بیش از جا‌های دیگر حضور پیدا می‌کنند و ویژگی‌هایی که در هیأت وجود دارد می‌تواند بسیاری از مسائل را در سطوح مختلف حل کند.

حجت‌الاسلام شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز با قدردانی از مشارکت مسئولان هیأت‌های مذهبی در دومین مهرواره هوای نو، گفت: استان قم از نظر جمعیت رتبه یک کشور را در این مهرواره کسب کرد.

مهرواره هوای نو یک رویداد ملی در حوزه هیأت‌های مذهبی است که در چهار بخش تولیدات هیأت، نهاد هیأت، فراهیأت و ارکان هیأت، ۶۸ رشته و دو عرصه برگزیده و شایسته تقدیر برگزار شد و استان قم به نسبت جمعیت استان‌ها رتبه نخست این مهرواره را از نظر تعداد برگزیدگان به دست آورده است.

در این مراسم از مسئولان هیأت رزمندگان اسلام، هیأت محبین اهل بیت (ع)، کانون فرهنگی تبلیغی مسیر تربیتی شفق، هیأت بیت النبی (ص)، حسینیه انقلاب اسلامی دختران، هیأت حضرت قاسم ابن الحسن (ع)، هیأت الرضا (ع)، هیأت محبین حضرت زینب (س)، مجموعه تمحیص قلوب، هیأت سراج علوی و مجموعه رزقی نو که در مهرواره هوای نو برگزیده و شایسته تقدیر شدند با اهدای جوایزی قدردانی شد.

قدردانی از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قمقدردانی از برگزیدگان مهرواره هوای نو در قم

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار