کد خبر: ۱۱۵۸۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان:

فصل‌هایی برای وصل فعالان فرهنگی اصفهان در دستور کار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فصل‌هایی برای وصل فعالان فرهنگی اصفهان در دستور کار است و این امر در قالب همایش‌ها و ویژه برنامه‌ها عملیاتی خواهد شد.
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

فصل‌هایی برای وصل فعالان فرهنگی اصفهان در دستور کار است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های سازمان تبلیغات ایجاد وحدت و همدلی بین مجموعه‌های فرهنگی و فعالان فرهنگی است، اظهار داشت: از این رو ما سعی داریم با برگزاری ویژه برنامه‌هایی این ارتباط را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای ارتباط مجموعه‌های فرهنگی با یکدیگر جمع کردن آنها در فضایی به صورت دورهمی است، ادامه داد: از این رو همایش «شکوه وصل» در اصفهان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه در این همایش علاوه بر تجلیل از بهترین‌های مجموعه‌های فرهنگی، برگزیدگان مهرواره‌ها و هیئات مذهبی استفاده از نظریات آنها را نیز در دستور کار داریم، افزود: باور ما در سازمان تبلیغات اسلامی این است که با استفاده از حلقه‌های میانی و نظرات فعالان فرهنگی کف میدان فعالیت‌های فرهنگی بهتر می‌توانیم اهداف خود را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه در همایش «شکوه وصل» ۲۰۰ نفر از منتخبان حوزه فرهنگی تجلیل خواهند شد، اضافه کرد: این افراد را با رصد اقدامات و نظرسنجی از بزرگان شهرها انتخاب کرده‌ایم.

حجت الاسلام و المسلمین فوقی تاکید کرد: ایجاد فصل‌هایی برای وصل فعالان فرهنگی به یکدیگر برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و تقویت ارتباط بین آنها همواره در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است.

وی گفت: همایش «شکوه وصل» روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های بانک ملی میدان فیض اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار