کد خبر: ۱۱۶۱۲
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

باید با ابزار هنر با دشمنان فرهنگی مبارزه کرد

مدیرعامل کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: مدارس امروز عرصه جنگ دشمنان اما فعالان فرهنگی باید با ابزار هنر با آن مبارزه کنند.
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی حامد علامتی ظهر پنجشنبه در همایش «شکوه وصل» که با هدف تجلیل از هیئات و مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص استان اصفهان به همت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه وجودی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، فعالان حوزه فرهنگ و فعالیت‌های مذهبی و دینی حلقه‌ها و نهادهای مردمی است.

وی ادامه داد: امروز اگر دستگاه‌ها و نهادهای دولتی در موضوعات و مسائل مختلف حوزه فرهنگی می‌خواهند موفق باشند باید همکاران استراتژیک برای خود تعریف کنند تا کاری منسجم ارائه دهد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: ضلع مهم فعالیت‌های فرهنگی نهاد مردمی است که رهبر معظم انقلاب از آن نهاد میانی یاد می‌کنند و ما در حوزه دولت بویژه در دولت سیزدهم باید خود را از تصدی گری دور کنیم و متولی گر باشیم و امور را به گروه‌های مردمی بسپاریم.

علامتی با بیان اینکه کانون فرهنگی پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید متعلق به همه فعالان فرهنگی است، خاطرنشان کرد: این کانون در حوزه ادبی ۶۰ نوع فعالیت دارد که به طور عمده به صورت انتشارات است و از همین جا فعالان فرهنگ و هنر را به فعالیت در کانون پرورش فکری دعوت می‌کنم و باید هزاران کانون فرهنگی توسط خود مردم اداره شود زیرا امروز عرصه جنگ دشمن مدارس است و همه باید با ابزار هنر با آن مبارزه کنیم.

همایش شکوه وصل با هدف تجلیل از هیئات مذهبی، مراکز فرهنگی تبلیغی شاخص و جوان با رویکرد فعالیت‌های نو و خلاقانه و برگزیدگان مهرواره هوای نو باحضور مسئولان کشوری و استانی و همچنین ۲۰۰ نفر از برگزیدگان هیأت‌های مذهبی و مرکز فرهنگی شاخص استان برگزار شد.

باید با ابزار هنر با دشمنان فرهنگی مبارزه کرد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار