کد خبر: ۱۱۷۳
امام جمعه اهل سنت گمیشان:

«جهاد تبیین» دسیسه ترویج ناامیدی در جامعه را خنثی می‌کند

امام جمعه اهل سنت گمیشان با اشاره به تلاش گسترده دشمنان مبنی بر تحریف ثمرات و دستاورد‌های نظام گفت: جهاد تبیین ، خنثی کننده توطئه و دسیسه‌های دشمنان در ترویج نا امیدی در جامعه خواهد بود.
۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حاج آخوند امان گلدی حنفی، امام جمعه اهل سنت گمیشان از توابع گلستان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند با کمک رسانه‌ها دستاورد‌های نظام را کمرنگ جلوه دهند و ما وظیفه داریم با مردم صحبت کنیم و خدمات ارزشمندی را که در کشور انجام شده به نحو احسن بیان کنیم.
وی  تصریح کرد: روحانیون جامعه از اهل سنت و شیعه وظیفه دارند تا خدمات و ثمرات نظام را برای مردم بازگو کنند چرا که بازنشر خدمات انقلاب در این برهه حساس یک وظیفه همگانی است.
حاج آخوند حنفی افزود: امروز «جهاد تبیین» به عنوان مهم‌ترین راه مقابله با توطئه نرم دشمن است و یک تکلیف اسلامی، مذهبی، انقلابی و ملی تک تک افراد جامعه است که اگر به درستی به آن عمل شود، همانند جنگ سخت، دشمن با شکست مواجه می‌شود.
این روحانی اهل سنت گلستان تصریح کرد: همه مردم جامعه؛ نخبگان و خواص باید با تحلیل‌های واقع بینانه، عادلانه و منصفانه نتیجه فعالیت‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی را تشریح کنند.
حاج آخوند حنفی به خدمات و ثمرات انقلاب در منطقه ترکمن اشاره و اضافه کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های برق و گاز و دسترسی جامعه به خدمات بهداشتی و درمانی و آموزش و پرورش فقط بخشی از خدمات نظام اسلامی برای این منطقه از استان گلستان است.
به گفته وی مقوله «جهاد تبیین» به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب باید به صورت جدی  مدنظر مسوولان و مدیران باشد و غفلت در اجرای فرامین رهبر انقلاب جایز نیست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار