کد خبر: ۱۱۷۸۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

هیئت‌ها پرچمداران ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج گفت: هیئات مذهبی پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت (ع) هستند که در همه مناسبت‌ها حضور فعال دارند.
۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه در جلسه انتخابات هیئات رئیسه هیئات مذهبی شهرستان سنندج اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی دارای ویژگی خاصی هستند که آنها را از سایر تشکل‌ها جدا می‌سازد و اولین ویژگی‌شان این است که توسط مردمی که علاقه‌مند به اسلام و ائمه‌‌ی طاهرین(ع) هستند، اداره می‌‌شوند و هر چقدر قدر و ارزش یک هیئات در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن در جامعه نیز بیش تر خواهد بود.

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده اعضای هیئات مذهبی است مسئولیتی مهم و توفیقی بزرگ از سوی خداوند است .

هیئات مذهبی پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) هستند

حجت‌الاسلام محمدخواه عنوان کرد: کار کردن در هیئات مذهبی دارای اجر معنوی فراوان است چرا که شما پرچمداران برنامه‌های مذهبی و مجالس اهل بیت(ع) هستید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج با اشاره به برگزاری برنامه های مذهبی در سالجاری گفت: امسال برنامه‌ها با کمترین مشکلات و با هماهنگی و هم‌افزایی به نحو مطلوب برگزار شد و ان‌شاءلله بتوانیم در همه برنامه های مذهبی با اتحاد، وحدت و مشارکت بیشتر متانسب با شأن اهل بیت خدمتگزاری کنیم.

در ادامه هر یک از حاضرین پیرامون برنامه‌ها و گزارش فعالیت خود در سال گذشته به ایراد سخنانی پرداختند .

گفتنی است، در پایان انتخابات برگزار و عبدالله دهقان با اکثریت رای به عنوان رئیس هیئات مذهبی شهرستان سنندج به مدت یک سال دیگر از سوی اعضای هیئات مذهبی انتخاب شدند.

ارسال نظر