کد خبر: ۱۱۸۲۴
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

اجتماع بزرگ «من یک مادرم» برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده گفت: اجتماع بزرگ و با شکوه قرآنیان به نام «من یک مادرم» در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین (۵ آبان) در مصلای وحدت گرگان برگزار می‌شود.
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده درپانزدهمین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی گرگان اظهار کرد: مهم این است که بانوان در همه عرصه‌ها در هیئت‌ها، محافل و جلسات خانگی نقش‌آفرینی‌های خوبی داشته‌اند و امید است با استقبال گسترده بانوان در رشته‌ها و محورهای مختلف، حرکت رو به جلو و تأثیرگذاری‌های خوبی در عرصه فرهنگ دینی شاهد باشیم.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان تصریح کرد: مزیت بانوان قرآنی صرفاً در بحث اندیشه‌ورزی نیست و از این ظرفیت عظیم، فعال و مردمی باید در راستای شبکه‌سازی، مطالبه‌گری و پیگیری نیز استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به آن که نشست‌های هیئت اندیشه قرآنی به صورت ماهانه در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان برگزار می‌شود، لذا باید علاوه بر افزایش کیفیت عملکرد به آسیب‌شناسی بپردازیم تا بتوانیم با خرد جمعی به برنامه‌های مشترک تأثیرگذار در جامعه را برنامه‌ریزی کنیم.

محمدزاده بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون و به روزرسانی شده و تلاش برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، با بهره‌گیری از هیئات اندیشه‌ورز قرآنی می‌توانیم ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی را از بستر خانواده شروع کنیم.

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی گرگان از یک برنامه مشترک جامعه قرآنی خبرداد و گفت: طی مصوبات این جلسه در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین، همه قرآنیان در یک اجتماع بزرگ و با شکوه به نام «من یک مادرم» در روز جمعه، ۵ آبان ماه در مصلای وحدت گرگان گرد هم می‌آیند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار