کد خبر: ۱۱۹۱۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه تبیین شود

حجت‌الاسلام رضا دیلمی با اشاره به راهبردی تعیین شده در کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی گفت: مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه افزایش و تبیین داده شود.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و تبلیغاتی اظهار کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، می‌خواهد مردم را نسبت به آینده و کارآمدی انقلاب اسلامی ناامید کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: دشمن با پمپاژ روایت‌های دروغین و جعلی می‌خواهد ذائقه و محاسبات مردم ما را تغییر دهد اما در حوزه صیانت از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، مردم همیشه پای کار بوده‌ و هستند.

وی با بیان اینکه امروز یک جنگ ترکیبی و شناختی همه‌جانبه را علیه ملت ایران شاهد هستیم، خاطرنشان کرد: در این شرایط هر دستگاهی ماموریت و وظایف خاصی را برعهده دارد و برای هم‌افزایی و اثربخشی بیشتر برنامه‌ها و فعالیت‌ها، قرارگاه جهاد تبیین در استان شکل گرفته است.

حجت‌الاسلام دیلمی با اشاره به شکل‌گیری کمیته‌های مختلف از جمله کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی ذیل قرارگاه جهاد تبیین، ادامه داد: ایجاد امید و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن از مهم‌ترین وظایف کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی است.

وی گفت: پاسخگویی به شبهات آحاد جامعه، روایتگری بموقع و پیشگیری از تحریف حقایق، تقویت ارتباط هدفمند و هوشمندانه با بدنه اجتماعی، کمک به افزایش نشاط عمومی در جامعه، افزایش توان تحلیل مردم نسبت به مسائل روز، خنثی‌سازی عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن، ارتقای سرمایه اجتماعی نظام و افزایش شناخت مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب، افزایش اعتماد به کارآمدی نظام اسلامی و افزایش مشارکت اجتماعی در عرصه‌های مختلف در دستور کار این کمیته قرار دارد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیعات اسلامی گلستان با اشاره به راهبردی تعیین شده در کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی، ابراز کرد: در گام نخست باید سطح آگاهی و شناخت آحاد جامعه نسبت به چیستی، چرایی و چگونگی دشمنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با مولفه‌های قدرت انقلاب اسلامی با محوریت ولایت فقیه را افزایش دهیم.

وی تبلیغ و ترویج مولفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحکیم باورها نسبت به فضایل اخلاقی و تعمیق معنویت در جامعه، طراحی و تدوین شیوه‌های تعامل مستمر با جامعه هدف، شناسایی هیئات مذهبی تراز انقلاب، شناسایی، شبکه‌سازی و به‌کارگیری فعالان موثر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی راویان جهاد تبیین و ... را از ماموریت‌های کمیته تبلیغات و هیئات مذهبی ذیل قرارگاه جهاد تبیین برشمرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار