کد خبر: ۱۱۹۴۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان خبر داد؛

فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان گرگان

حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده از فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: حدود ۱۰۰ هیئت مذهبی در گرگان طی یک سال گذشته ثبت سامانه طوبی شدند.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در جمع خبرنگاران از فعالیت ۷۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته حدود ۱۰۰ هیئت مذهبی در شهرستان گرگان ثبت سامانه طوبی شدند.

وی با اشاره به اینکه در ایام محرم امسال بیش از ۱۳۰ تن برنج، ۳۰ تن گوشت و ۱۰ تن مرغ با قیمت حواله‌ای بین هیأت‌های شهرستان توزیع شد، خاطرنشان کرد: توزیع کتاب و اقلام فرهنگی یکی دیگر اداره تبلیغات اسلامی است که انجام شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرگان ادامه داد: طبق برنامه ریزی با حوزه هنری استان، توانستیم دوره‌های رسانه‌ای نیز برای هیأت‌های مذهبی برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین هیأت‌ها در این امر پیش رو هستند.

محمد زاده در ادامه با اشاره به موضوع فلسطین بیان کرد: امروز فلسطین مساله اصلی جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه نبرد بین جبهه حق و باطل یکی از اساسی‌ترین موضوعات روحانیون و مداحان است، یادآور شد: تا کنون بیش از ۴۰ برنامه شاخص با موضوع طوفان الاقصی روحانیون و هیأت‌های مذهبی در مساجد و محل‌های مردمی شهرستان گرگان برگزار شد.

وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن ۱۳ آبان، افزود: این روز نماد مبارزه با استکبار جهانی آمریکای جنایت‌کار است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه تاریخ نشان داده هر جا قتل و جنایت وجود دارد میدان‌دار اصلی آن آمریکا است، اظهار داشت: هر جا دفاع از مظلوم باشد ایران اسلامی و جبهه حق ایستاده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار