کد خبر: ۱۱۹۴۷
رئیس تبلیغات اسلامی گرگان:

مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند

حجت‌الاسلام محمدزاده با بیان اینکه مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند، گفت: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآن در جلسات خانگی قرآن و کرسی تدبر و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار شد.
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در نشست بانوان فعالان قرآنی در بیت‌الزهرا(س) گرگان اظهار کرد: بیش از ۱۲ مؤسسه قرآنی و حدود ۱۰۰ خانه قرآنی شهری و روستایی در شهرستان گرگان فعالیت می‌کنند. 
 
وی ادامه داد: از مهمترین فعالیت‌های این مؤسسات و خانه‌های قرآن، آموزش، ترویج و تبلیغ قرآن در سطوح مختلف از سطح اساتید تا دانش آموزش آموزی و دانشجویی است.

رئیس تبلیغات اسلامی گرگان با بیان اینکه هر چقدر در مسیر قرآن و عترت و اندیشه‌های قرآنی گام برداریم به درستی عمل کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰۰ جلسه قرآن در جلسات خانگی قرآن و کرسی تدبر و تفسیر قرآن در سطح استان برگزار کردیم.

وی با اشاره به این مطلب که جامعه ما در عصر حاضر بسیار نیازمند نگاه‌ها و فعالیت‌های قرآنی است، گفت: افرادی که ظرفیت و توان دارند با دریافت مجوز مؤسسه فرهنگی و قرآنی در میدان باشند و یک شهر، محله و روستا را با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی تقویت کنند.

حجت‌الاسلام محمدزاده به مؤثر بودن برنامه‌های قرآنی در نهادینه کردن فرهنگ سبک زندگی قرآنی اشاره کرد وافزود: برنامه‌های موسسات قرآنی در حوزه ترویج فرهنگ و آموزش قرآن در سطوح مختلف تأثیر به‌سزایی دارد و انجام فعالیت‌های قرآنی از سوی این مراکز کمک بزرگی در رفع نیازهای جدی قرآن آموزان می‌کند.

وی یادآور شد: برنامه‌های قرآنی این مراکز بسیار ارزشمند و مؤثر است اما تداوم و استمرار این برنامه‌های قرآنی ضروری به شمار می‌آید چرا که امروز مردم بیش از هر زمان نیازمند مفاهیم قرآنی هستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار