مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

یادواره شهدای تبلیغ برگزار شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خواستار برگزاری اولین یادواره شهدای تبلیغ در استان شد.
۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی جهانشاهی طی نشستی در حاشیه مراسم رونمایی از یادمان شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان که با حضور علی زینلی، مشاور أمور ایثارگران استاندار وهمچنین مشاورارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و همسر شهید «عظیم زارعی» و همسر شهید «مهدی توکلی»، افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و نیاز این خطه پهناور، این اداره کل آمادگی دارد تا اولین یادواره شهدای تبلیغ پایتخت وحدت اسلامی را با نگاه مردم و مشارکت سایر دستگاه های مرتبط برگزار کرده و از خانواده های شهدا، تجلیل و تقدیر کند.
وی تاکید کرد: در راستای تکریم خانواده شهدا، سال گذشته دو‌ نفر از فرزندان شهدا نیز از طریق آزمون استخدامی جذب اداره کل تبلیغات اسلامی استان شده و هم اکنون مشغول به فعالیت هستند.
جهانشاهی بیان کرد: در جریانات فرهنگی رد پای شهدا هست و تربیت کتابی و کتاب درمانی با خواندن زندگی نامه و خاطرات شهدا صورت می‌پذیرد باید به این موضوعات اهتمام بیشتر و ویژه تری داشته باشیم.
وی اضافه کرد: در خصوص ذکر نام و یاد بیشتر شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، به دنبال یک کار ویژه ای بودیم و در این راستا و همکاری معاونت اداری مالی و مسئول أمور ایثارگران، یادمانی در اداره کل طراحی و ایجاد شد که امروز رونمایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: این یادمان بهانه ای برای ذکر و یاد بیشتر نام شهدای سازمان و خانواده‌های وابسته به شهداست.
مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما معتقدیم به واسطه نگاه و‌ توجه شهدا، روزی و رزق فرهنگی‌و‌ معنویمان بیشتر می شود.
شایان ذکر است در ادامه مشاور استاندار در أمور ایثارگران و همچنین مشاور ارشد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و خانواده های شهدا در سخنانی از حجت الإسلام والمسلمین جهانشاهی مدیر کل،عبدالرضا بروسان معاون اداری و مالی و حسین روکی مسئول حراست و امور ایثارگران اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان بابت توجه و تلاش در حوزه شهدا و ایثارگران این اداره کل تشکر و تقدیر کردند و درادامه به بیان پیشنهادات و درخواست ها و گزارشات فعالیتهای خود پرداختند.
در پایان مراسم رونمایی از یادمان شهدای اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان انجام شد.
اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان دارای چهار شهید و دو فرزند شهید است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار