کد خبر: ۱۲۰۵۸
حوزه هنری | جمعی از گرافیست‌های اصفهانی رقم زدند؛

«سیصد و هفتاد نقش ماندگار» به یاد روز حماسه و ایثار اصفهان

۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان یادآور تشییع بی نظیر ۳۷۰ شهید عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ توسط مردم اصفهان است که به همین سبب روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام گرفت.
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

«سیصد و هفتاد نقش ماندگار» به یاد روز حماسه و ایثار اصفهانبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری اصفهان به مناسبت فرارسیدن این روز و برای زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردم ایثارگر این شهر و همچنین ادای دین هنرمندان به شهدا، کارگاه «سیصد و هفتاد نقش ماندگار» را در دو روز متوالی در حوزه هنری اصفهان برگزار کرد.

کارگاه «سیصد و هفتاد نقش ماندگار» با حضور هنرمندان مجمع طراحان گرافیک انقلاب اسلامی «آیه» و دیگر هنرمندان گرافیست اصفهان، در روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ آبان ماه در عمارت تاریخی سعدی برگزار شد و بیش از ۸۰ گرافیست جوان اصفهانی زیر نظر اساتید گرافیست آقایان مجتبی مجلسی، حامد مغروری و حمیدرضا کشاورزی به خلق اثر پرداختند تا همیشه یاد و خاطره ایثار شهدای عملیات محرم و روز ایستادگی مردم شهید پرور اصفهان زنده و جاوید بماند.

تولید ۳۷۰ پوستر با مضمون شهدا، ایثار و شهادت، حماسه‌ مردم اصفهان و... حاصل برگزاری این کارگاه دو روزه بود که به زودی همزمان با روز ۲۵ آبان در نمایشگاهی با عنوان «سیصد و هفتاد نقش ماندگار» برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار