کد خبر: ۱۲۰۶۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

قدس و فلسطین مسئله اخرالزمانی در تبیین حق و باطل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: بیت المقدس و فلسطین از مسائل آخرالزمانی در شناخت صحیح حق و باطل است.
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در دوره آموزشی «فلسطین طلایه دار تمدن نوین اسلامی» ویژه روحانیون مستقر شهرستان‌های نیر، نمین و سرعین و نیز بانوان طلبه، در سخنانی گفت: توجه به اهمیت و حساسیت مسئله فلسطین و جایگاه بیت المقدس در نظام اندیشه دینی و قرآن و نیز جایگاه آن در نظم نوین جهانی باید برای کنشگران فرهنگی و مبلغان دینی بیان شود تا در بین افکار عمومی روشنگری صحیح صورت گیرد.

وی قرآن را مهم‌ترین راه شناخت حق و باطل عنوان کرد و افزود: یهودی سازی دین مسیحیت حربه فرهنگی دشمن است تا با قرائت جدید از دین افکار عمومی را منحرف کند،  اما در این بین تنها راه و نیز مهم‌ترین راهکار برای شناخت جریان یهود، کتاب مقدس قرآن کریم است.

قدس و فلسطین مسئله اخرالزمانی در تبیین حق و باطل است

وی تاکید کرد: یهود بخشی از بنی اسرائیل است که جریان انحرافی را هدایت می‌کند و عامل اصلی در تغییر نگرش حکومت‌ها در کشور‌های مختلف است به گونه‌ای که یهود در هرکجا مانند انگل وارد حاکمیت شده و با مدیریت آنان به حیات خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خاطر نشان کرد: حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی با جنایات رژیم اسرائیل، کاملا منطبق با وقایع آخرالزمان است که در قرآن و روایات اهل بیت (ع) به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام جعفرزاده قوم یهود را قومی سرسخت در رسیدن به اهداف خود عنوان کرد و افزود: جریان یهود و صهیونیسم به شدت تلاشگر و مصمم در راه آرمان‌های خود هستند به گونه‌ای که در این راه به اقدام بی شرمانه و غیر انسانی نیز دست می‌زنند تا به اهداف خود برسند در این میان قدرت لاینت‌هایی حق و حقیقت پیروز میدان بوده و خط بطلانی بر تمام کفر و الحاد خواهد کشید.

قدس و فلسطین مسئله اخرالزمانی در تبیین حق و باطل است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همراه سازی افکار عمومی با جبه مقاومت را وظیفه مهم فعالان تبلیغی برشمرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره قدرت رسانه و مدیریت و همراه سازی افکار عمومی در جریان جبهه مقاومت و حماس را مهم عنوان کرده که این رسالت خطیر بر عهده صاحبان تریبون و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی است.

عضو شورای فرهنگی عمومی استان اردبیل بر ضرورت تبلیغ گسترده پویش سراسری «حریفت منم» تاکید کرد و افزود: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات ددمنشانه اسرائیل و حامیان جنایتاکارش، پویش «حریفت منم» به عنوان جریان انقلابی اصیل در ایران اسلامی اجرا می‌شود که تا کنون ۱۰ میلون نفر به این پویش پیوستند.

وی یکی از اثرات مهم  ادامه پویش «حریف منم» را توقف جنگ اسرائیل بر علیه مردم مظلوم غزه عنوان کرد و افزود: همراهی افکار عمومی ایران و حمایت عموم مردم از حماس و جبهه مقاومت باید توسط آحاد جامعه علی الخصوص روحانیون، مبلغین، فعالان فرهنگی و بانوان کشنگر دینی صورت گیرد.

قدس و فلسطین مسئله اخرالزمانی در تبیین حق و باطل است

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار