کد خبر: ۱۲۱۱۶
تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از خطبه امام جمعه شیراز؛

پویش «حریفت منم» نشانگر حمایت از آرمان قدس همراه با ولایتمداری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: خطبه امام جمعه شیراز در خصوص پویش «حریفت منم» نشانگر حمایت قاطع مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم غزه همراه با ولایتمداری است.
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵

حجت الاسلام  حسن قانع  ضمن تقدیر از خطبه بهنگام، حکیمانه و مدبرانه دیروز امام جمعه شیراز که در آن از پویش «حریفت منم» به عنوان نماد حمایت مردم ایران اسلامی از آرمان‌های قدس شریف نام برده بود؛ بر لزوم حمایت از مردم مظلوم فلسطین همراه با ولایتمداری تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: پویش حریفت منم و استقبال بیش از ۹ میلیون نفر از آن نشانگر اعتقاد درونی راسخ مردم انقلابی ایران اسلامی به حقانیت مقاومت مردم فلسطین و نوعی اعلام برائت و انزجار از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی است.

وی در ادامه گفت: این پویش هم بیانگر ولایتمداری مردم ایران و هم نشانگر اعلام حمایت قاطع مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین است.

گفتنی است آیت الله لطف الله دژکام ظهر دیروز در خطبه دوم نماز جمعه عبادی سیاسی شیراز با بیان اینکه ما در زمینه حمایت نظامی از مردم مظلوم غزه تابع نظر ولی امر مسلمین و فرماندهی واحد مقاومت هستیم بر ضرورت حمایت مالی، پزشکی و زبانی از مردم مظلوم غزه در شرایط کنونی تاکید کرد.

امام جمعه شیراز بیان کرد: در ایران با پویش مردمی حریفت منم معلوم شد که جوان ایرانی پای کار ایستاده و چندین میلیون جمعیت ایرانی در این پویش ثبت‌نام کرده و ابراز آمادگی کرده‌اند که حاضرند بجنگند ولی تحت فرماندهی واحد باید جای دیگری تصمیم‌گیری شود و هر چه تصمیم گرفته شود ما مطیع هستیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار