کد خبر: ۱۲۱۱۷
راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم شهر‌های کردستان

یک دنیا کنار کودکان غزه ایستاد

راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم شهرهای کردستان با جمع کثیری از مردم برگزار شد و کردها نشان دادند که به خلق حماسه عادت دارند.
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی کردستان؛ کردستانی‌ها هرجا که نیاز بوده و در همه حال پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، مشارکت این مردم در همه عرصه‌ها بیانگر وفاداری آنها به انقلابی است که با خون شهیدانش آبیاری و با فداکاری جوانانش به ثمر نشسته است.
در راهپیمایی ضدصهیونیستی صبح شنبه در سنندج جمع کثیری از مردم حضور داشتند، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «آمریکا مرگت باد اسرائیل ننگت باد» شعار راهپیمایانی است که از میدان آزادی تا میدان انقلاب سنندج فریاد ضدصهیونیستی سر می‌دهند و انزجار خود را از این رژیم منحوس اعلام می‌کنند تا بار دیگر حمایت خود را از فلسطینیان مظلوم به تصویر کشند.

عده‌ای پرچم‌های فلسطین به دست دارند و عده‌ای دیگر پرچم ایران را حمل می‌کنند تا دوستی خود را با مردمان مظلوم فلسطین و غزه پر رنگ‌تر از همیشه نشان دهند.

سنندج پایتخت وحدت اقوام، انسجام و وحدت اسلامی است مردم جمع شده‌اند تا «مرگ بر شورای بی‌امنیت و ژست‌های سیاسی» را فریاد بزنند و با شعار «تا آخر ایستاده‌ایم» از مردم مظلوم غزه اعلام حمایت کنند.

از پویش «بشر دوستی کمک به مردم مظلوم فلسطین» که توسط هلال احمر به راه افتاده تا پویش «حریفت منم» برای مبارزه با اسرائیل در میان راهپیمایان جریان دارد.

همه با هم دست‌هایشان را بالا می‌آوردند و تکرار شعارهای مرگ بر اسرائیل را از جان فریاد می‌زدند

کوکان نیز همراه بزرگترها به میدان آمده‌اند، گرچه سن‌شان قد نمی‌دهد اما تصاویر تلویزیون و صحبت‌های والدین‌شان در مورد کودکان غزه، وضعیت این‌روزهای غزه را به دغدغه‌شان تبدیل شده است.

می‌خواهند همدرد کودکان فلسطینی باشند و فریاد همدلی سردهند و امید ببخشند، برای کودکان غزه این کمترین کار است که می‌توان انجام داد یک خیزش همگانی که بزرگ و کوچک، زن و مرد را به خیابان‌ها می‌کشاند و اصرار کودکان از والدین را برای شرکت در این راهپیمایی تکرار می‌کند.

امروز یک دنیا کنار کودکان غزه ایستاده است از شهرهای استان کردستان گرفته تا مناطق و بخش‌ها و شهرهای مختلف دیگر استان‌های کشور، همگی با هم فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند و خواهان نابودی این رژیم منحوس هستند.

دلنوشته دانش‌آموز بسیجی شهرستان سنندج گوشه‌ای از زیبایی‌های این راهپیمایی بود که همدردی خود را با کودکان غزه که در میان بمباران و کشتار و آتش و خون از خاک سرزمینش دفاع می‌کند، اعلام داشت.

با این همه رنج و دردی که این روزها غزه و فلسطین تحمل می‌کنند کردستانی‌ها هم برای حمایت و پشتیبانی از آنها چندین بار تجمع و راهپیمایی برگزار کرده‌اند و علمای اهل سنت نیز همین چند روز اخیر خواهان کمک و حمایت از مردم استان برای دفاع از مردم مظلوم غزه شدند، اینها همگی بیانگر همدلی و همراهی کردهایی است که همواره برای دفاع از مسلمانان در عرصه حضور داشته و دارند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار