کد خبر: ۱۲۱۲۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

طوفان‌الاقصی مدعیان دروغین حقوق بشر را رسوا کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: با عملیات طوفان‌الاقصی و انقلاب مردم غزه، مدعیان دروغین حقوق بشر رسوا و تمام آن‌هایی که هنوز انسانیت خودشان را نفروخته بودند بیدار شدند.
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

 

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برومند رازیانی ظهر شنبه در جمع راهپیمایان شهرستان کامیاران که به دفاع از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند، اظهار کرد: راهپیمایی پرشور مردم کامیاران در حمایت از مردم مظلوم عزه نشانه انزجار و خشم از جنایات صهیونیست‌هاست.

وی بیان داشت: مردم شهرستان‌های استان کردستان در چهلمین روز از عملیات عظیم و سرنوشت‌ساز طوفان الاقصی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه در مناطق مختلف این استان تجمع کرده و خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام می‌کنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که مردم استان کردستان امروز همانند مردم دیگر نقاط کشور در دفاع از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امروز همه آحاد ملت ایران از تمام اقشار جامعه که در هر جا نیازی به حضورشان بوده است حماسه آفریده‌اند و در چنین روزی نیز حضوری پرشور در سراسر کشور دارند.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: ملت عزیز ما همچون ۴۵ سال گذشته حاضر هستند تا در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند و از انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل دفاع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان تصریح کرد: همه آمده‌ایم که بگوییم مسئله فلسطین برای ما مسئله اول بوده و خواهد بود و تا نابودی رژیم صهیونیست این مسئله را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: امروز غزه پرچم شرف، آزادگی، عدالت و آزمایش تمام نهادها و سازمان‌هایی است که به نام حقوق بشر و به نام حقوق زنان و کودکان سر ملت‌های خودشان کلاه گذاشته‌اند و باید پرسید کجایند آنهایی که ادعای رهبری جهان اسلام را داشتند و چرا اکنون صدایی از آنها بلند نمی‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: طوفان‌الاقصی، طوفانی بود که نقاب‌ها را برداشت و آنهایی که مدعی حقوق بشر بودند و به نام حقوق بشر کشورهای مستقر را تحت فشار قرار می‌دادند و آنها را در راستای منافع کشورهای استعمار و استکبار ناچار به عقب نشینی می‌کردند، رسوا کرد.

وی افزود: با عملیات طوفان‌الاقصی و این انقلاب مردم غزه، علاوه بر رسوا کردن مدعیان دروغین تأثیرات بسیار زیادی در جهان شاهد بودیم به طوری که مردم دنیا را بیدار کرد و فریادی بود که سرتاسر جهان تمام آنهایی را که هنوز انسانیت خودشان را نفروخته بودند بیدار شدند و این خاصیت طوفان‌الاقصی بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار