کد خبر: ۱۲۲۲۲

تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به بیانات رهبر مبنی بر «عبور کشور از گردنه‌ها و مسیرهای سخت در حرکت به سمت قله‌ها» گفت: تفکر بسیجی لازمه فتح قله پیشرفت در انقلاب اسلامی است.
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده با گرامی داشت روز ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سخنانی اظهار کرد: تفکر بسیجی در حوادث و برهه‌های مختلف نجات‌بخش کشور بوده است و امروز هم برای عبور از مشکلات و مقابله با دشمنان نیازمند تفکر بسیجی و جهادی هستیم.

وی تاکید کرد: بسیج همواره در خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم بوده و در همه عرصه‌ها برای رضای خدا فعالیت کرده و همین رمز موفقیت این نهاد مردمی در طول این سال‌ها بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: دشمنان به‌خوبی از قدرت بسیجیان آگاه هستند و به همین دلیل نمی‌خواهند تفکر بسیجی در کشور طنین‌انداز شود، چون می‌دانند با این تفکر توان مقابله ندارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیرو‌های بسیجی را امید مردم برشمرد و افزود: بسیجیان با اخلاص و با جان‌فشانی در هر جا نیاز بوده وارد عمل شده و در امدادرسانی و نیز همراهی با مردم در تمام عرصه‌ها موفق بوده‌اند.

حجت الاسلامجعفرزاده افزود: ثمرات دوراندیشی امام راحل در تشکیل بسیج مستضعفین امروز کاملاً مشخص‌شده است و این نهاد مردمی در میادین علمی، ورزشی، اختراعات و فناوری‌های نوین، تولید و اشتغال و ایجاد کسب و کار‌های مختلف برای اقشار مختلف مردم بسیار موفق عمل کرده است.

وی تاکید کرد: بسیج از خود مردم و در خدمت مردم است و همان‌طور که در شعار امسال هفته بسیج عنوان‌شده «بسیج امید ملت ایران» است.

حجت الاسلام جعفرزاده در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: انتخابات امسال بسیار مهم است و وظیفه ما تشویق مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همگان در هر فعالیت و خدمتی در جامعه اسلامی، از کاندیدا‌ها و طرفدارانشان درخواست داریم در محیطی سالم و بدون تخریب و با رعایت اخلاق فقط کاندیدای موردنظر خود را تبلیغ کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار