کد خبر: ۱۲۲۴۳

کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی در اردبیل

کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی با حضور کنشگران فرهنگی و مبلغین در اردبیل برگزار شد.
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹

کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی در اردبیلبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی علایی کارشناس آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی در اردبیل گفت: کارگاه آموزشی جمعیت و فرزندآوری با رویکرد سبک زندگی فاطمی با حضور بانوان مبلغه از شهر اردبیل و شهرستان های تابعه و نیز روحانیون فعال در بحث فرهنگ سازی جمعیت در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

وی افزود: متاسفانه بحث کنترل جمعیت سیاستی از سوی سیاستمداران خارجی برای ایجاد بحران تنهایی و پیری جمعیت در ایران بود، لذا برای فرهنگ سازی رشد جمعیت و فرزند آوری برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی ضرورت مهم فرهنگی در جامعه کنونی است.

حجت الاسلام علایی افزود: در این دوره از هر شهرستان کنشگران فرهنگی، پس از دریافت آموزش‌های لازم، در منطقه فعالیت خود به کنشگری در خصوص جمعیت می پردازند.

کارشناس آموزشی تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: در این دوره سرفصل‌های آموزشی اعم از تاریخچه تحولات جمعیتی، تبیین علل و موانع عدم فرزند خواهی، کارگاه روش‌های پاسخگویی به شبهات، کارگاه پاسخگویی به اهم شبهات موانع فرزند خواهی، راهکارهای اجرایی قوانین جوانی جمعیت و گام‌های عملیاتی حل مسئله به مخاطبین ارائه شد.

وی افزود: دوره تربیت مربی کنشگری جمعیت با حضور اساتید کشوری حجت الاسلام وافی و حجت الاسلام زاهدی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی اردبیل برگزار شد.

گفتنی است، در پایان گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اعطا می‌شود تا در دوره های تکمیلی کشوری شرکت کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار