کد خبر: ۱۲۳۰۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان:

بانوان موفق و الگوساز در ایام فاطمیه معرفی می شوند

حجت‌الاسلام محمدجواد محمدزاده گفت: در نظر داریم در ایام فاطمیه امسال بانوان موفق و الگوساز را به جوانان و مردم معرفی کنیم.
۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،بانوان موفق و الگوساز در ایام فاطمیه معرفی می شوند هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان گرگان با عنوان «عملیات فاطمیه، اجتماع حفاظ قرآن کریم، مجمع مفسرین قرآنی و طرح مستورا» با حضور جمعی از بانوان فعال قرآنی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد محمدزاده در این نشست بابیان اینکه مردم غزه در یک پیروزی مقتدرانه بعد از مقاومت قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: دنبال این هستیم تا امورات قرآنی را به یک نظم هدفمند و نوین تبدیل کنیم، لذا فعالان قرآنی باید علاوه بر حضور در مسیر قرآنی، رنگ و بوی قرآن در رفتار و اخلاق آنان نیز بروز و ظهور پیدا کند.

وی اولویت هیئت‌های بانوان و مداحان در ایام فاطمیه امسال را نشر معارف فاطمی در قالب «معجزه مادری» دانست و افزود: مادر پیونددهنده رابطه اجتماعی و فرهنگی برای خانواده و اجتماع بوده و در نظر داریم در فاطمیه امسال، بانوان موفق و الگوساز را به جوانان و مردم معرفی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان با اشاره به اینکه تفسیر واقعی قرآن تنها توسط ائمه امکان‌پذیر است، اظهار کرد: تفسیر دارای مراتب بوده که با وجود بیش از ۳۰ مفسر خانم در سطح استان در نظر داریم تا مجمع مفسیرین قرآنی با محوریت زنان نیز شکل بگیرد تا به تدبر در قرآن بپردازند و ترجمه و مفاهیم آیات قرآنی را نیز بیان کنند.

وی، حفظ قرآن را مسیری سخت دانست وگفت: برای انگیزه و ارتقا حافظان قرآن نیز باید تمهیداتی اندیشیده شود تا بتوانند منسجم‌تر از قبل در این مسیر باقی مانده و به ترویج مفاهیم والای قرآنی و به‌کارگیری آن در جامعه بپردازند، لذا اولین قدم برای این کار تشکیل مجمع حافظان قرآن است.

گفتنی است در پایان جلسه از خانم شاهینی مسئول نهضت پیشرفت بانوان شهرستان گرگان و افراد حاضر در جلسه تقدیر شد.

ارسال نظر