کد خبر: ۱۲۳۴۸
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره:

باید فرهنگ قرآنی را در جامعه زنده نگه داریم

حجت الاسلام ناظری گفت: باید فرهنگ قرآنی را در جامعه زنده نگه داریم و اجرای محافل قرآنی را برای همه اقشار توسعه و ترویج دهیم.
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

راه در امان ماندن جامعه از آسیب‌ها، ترویج معارف قرآنی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناظری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در محفل انس با قرآن کریم ویژه دختران شهرستان بدره گفت: ما باید فرهنگ قرآنی را در جامعه زنده نگه داریم و اجرای محافل قرآنی را برای همه اقشار توسعه و ترویج دهیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: جامعه برای در امان ماندن از آسیب‌ها نیازمند ترویج معارف قرآنی است که مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند، همانطور که  خداوند فرموده قرآن هدایت کننده به صراط مستقیم و مطمئن‌ترین راه است.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) خاطر نشان کرد: بهترین انسان‌ها افرادی هستند که قرآن را یاد می‌گیرند و به دیگران نیز می‌آموزند.

وی یادآور شد: جامعه قرآنی به تعبیر مقام معظم رهبری از آسیب‌ها در امان بوده و کمتر آسیبی متوجه آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: اگر بتوانیم جامعه را به سمت معارف قرآنی، خواندن، صوت و لحن، مفاهیم قرآنی و تفسیر آن سوق دهیم و از همه مهم‌تر به مرحله تدبر در قرآن برسیم می‌توانیم در آیات قرآن فهم کرده وبه طور یقین راه یافته به مسیر سعادت و کمال خواهیم بود.

وی اظهار امیدواری کرد این محافل زمینه‌ای شود که جوانان و نوجوانان به معارف قرآن علاقه‌مند شوند و راه سعادت را بپیمایند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار