کد خبر: ۱۲۳۶۷
۱۳ آذر | در سفر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به کهگیلویه و بویراحمد انجام شد؛

دیدار با نخبگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد با طلاب، فعالان فرهنگی، نخبگان و هنرمندان این استان دیدار کرد.
۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبليغات اسلامی، دیدار یک روزه حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از استان کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه ۱۳ آذر انجام شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ابتدای حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد با نماینده، ولی فقیه این استان دیدار و گفتگو کرد. دیدار با مدیران دستگاه‌های فرهنگی و اطلاع از آخرین وضعیت فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسملین قمی در این سفر بود.

نشست با مدیران شهرستان‌ها از برنامه‌های دیگر حضور رئیس سازمان تبلیغات در شهر یاسوج بود که آخرین وضعیت ادارات شهرستانی در این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

دیدار با نخبگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

دیدار با نخبگان، طلاب، هیأت‌های مذهبی و هنرمندان از دیگر برنامه‌های سفر یکروزه رئیس سازمان تبلیغات به کهگیلویه و بویراحمد بود که در این نشست فعالان فرهنگی و نخبگان به طرح مطالبات فرهنگی خود پرداختند و در پایان حجت الاسلام قمی پای درد دل آن‌ها نشست. همچنین در این برنامه از خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شد.

نشست با هنرمندان پایان بخش حضور رئیس سازمان تبلیغات در استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در حاشیه این نشست، کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند» خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت به نویسندگی زینب امیدی رونمایی شد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار