کد خبر: ۱۲۳۷۵
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد:

جشن تکلیف دختران سروآباد برگزار می شود

حجت الاسلام رستمی از برگزاری مراسم معنوی جشن تکلیف دختران با بیش از هزار دانش آموز پایه سوم ابتدایی ، در دو بخش مرکزی و اورامان شهرستان سروآباد خبر داد.
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده با نهاد‌های فرهنگی شهرستان، مراسم معنوی جشن تکلیف دختران، در دو بخش مرکزی و اورامان شهرستان سروآباد برگزار می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد افزود: این مراسم در مساجد جامع شهر سروآباد و روستای "دمیو" برگزار می‌شود و حدود بیش از هزار دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی حضور داشته باشند.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: هدف از برگزاری مراسم جشن بهار قرآن، عبادت و جشن تکلیف، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی، معرفی فرهنگ عفاف و حجاب در کودکان و دختران است.

وی جشن تکلیف را آغاز تحول بنیادین در زندگی دانش آموزان دانست و افزود: وقتی دانش آموزان به سن تکلیف می‌رسند و انجام واجبات و ترک محرمات برای آنان یک وظیفه شرعی و دینی می‌شود و نقش خانواده‌ها در تربیت دینی فرزندان پررنگ‌تر و وظیفه آنان سنگین‌تر می‌شود.

حجت الاسلام رستمی تصریح کرد: مهمترین وظیفه شرعی افرادی که به سن تکلیف رسیده اند عمل به واجبات دینی و دوری از محرمات است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار