کد خبر: ۱۲۴۱۴

نقش مادر، تربیت فرزند شایسته، برای کادرسازی در جامعه اسلامی است

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی ایلام گفت: مادر به عنوان چراغ راه برای تربیت فرزندان است که هرچه نور هدایت و تربیت این چراغ پررنگ‌تر باشد قطعاََ فرزندان صالح و نقش آفرینی را به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

نقش مادر،تربیت فرزند شایسته،برای کادرسازی در جامعه اسلامی استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، میثم کهزادی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در جمع بانوان فعال فرهنگی و تشکل‌های دینی مردمی شهرستان بدره گفت: مادر به عنوان چراغ راه برای تربیت فرزندان است که هرچه نور هدایت و تربیت این چراغ پررنگ‌تر باشد قطعاََ فرزندان صالح و نقش آفرینی را به جامعه اسلامی تقدیم کرده است.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره افزود: حضرت زهرا (س) در عرصه‌های مختلف جامعه حضور و ایفای نقش می‌کرد و این شخصیت جامع برای ما و بویژه زنان و بانوان جامعه الگوست و ما باید از شخصیت جامع و از ابعاد مختلف شخصیت ایشان درس گرفته و برای رسیدن به تربیت جامع، متوازن و رسیدن به قله‌های کمال تلاش کنیم.

کهزادی افزود: مادران باید برای تربیت فرزندان و اعضای خانواده تلاش کنند، زیرا جایگاه مادر بسیار رفیع است و در منظومه معارف اسلامی تاکیدات زیادی به مقام مادر و پدر شده و دلیل آن تربیت کادر برای جامعه اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مادر در خانه کادرسازی و نیروسازی می‌کند و در این جهت رنج و سختی‌های را تحمل می‌کند و نتیجه کار او با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

این کارشناس اداره تبلیغات شهرستان بدره خاطر نشان کرد: تاثیر کار مادر در گذشت زمان مشخص خواهد شد و باید با مدیریت محیط خانه انسان‌هایی را تربیت کند که برای آینده کشور مفید باشند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار