کد خبر: ۱۲۴۳۶
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز:

۳ تجمع بزرگ به مناسبت ایام فاطمیه در اهواز برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: سه تجمع بزرگ به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ایام فاطمیه در اهواز برگزار می شود.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

۳ تجمع بزرگ به مناسبت ایام فاطمیه در اهواز برگزار می‌شودبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهران جامعی در گفت و گو با روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه، مسجدها و هیأت‌های مذهبی اهواز، شب‌ها در محله‌های خود مراسم برگزار می‌کنند، علاوه بر آن ما در شرق اهواز ۱۸ دسته عزاداری و در غرب اهواز ۱۲ دسته عزاداری داریم که برنامه‌هایی اجرا می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز گفت: سه تجمع بزرگ در اهواز برگزار می‌شود، یکی از تجمع‌ها روز قبل از شهادت حضرت فاطمه (س) در منطقه غرب اهواز از ملاشیه تا عین ۲ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو برنامه محوری در این خصوص انجام می‌شود، تصریح کرد: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ساعت ۱۴:۳۰ تجمع امت اهواز در خیابان سلمان فارسی را خواهیم داشت. همچنین در این روز دسته عزاداری حدود پنج هزار نفری از ملاشیه حرکت کرده و با طی مسافت ۱۷ کیلومتری به حرم علی ابن مهزیار اهوازی می رسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز بیان کرد: برپایی قریب به ۲۰۰ موکب در سطح شهر اهواز که از این هفته فعالیت خود را آغاز می‌کنند، از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار