کد خبر: ۱۲۴۵۱

طرح گفتمان فاطمی در مساجد، مدارس و روضه‌های خانگی شهرستان بدره برگزار می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره بمناسبت ایام فاطمیه از اجرای طرح گفتمان فاطمی در راستای تحکیم سبک زندگی اسلامی خبر داد
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

طرح گفتمان فاطمی در مساجد، مدارس و روضه‌های خانگی شهرستان بدره برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت: گفتمان فاطمی (س) براساس بیانیه گام دوم انقلاب، نقش زنان در فرایند تمدن نوین اسلامی، جمعیت و خانواده توسط مبلغین و مبلغات در ایام فاطمیه برگزار میگردد.

وی افزود: مبلغین و مبلغات دینی با حضور در بین آحاد جامعه بویژه مساجد و مدارس با تبیین سیره حضرت زهرا (س) در جهت نهادینه‌سازی­ فرهنگ فاطمی و معرفی الگوی واحد برای خانواده‌ها و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام ناظری افزود: سبک زندگی حضرت فاطمه (س) و الگو قرار دادن خصوصیات علمی و رفتاری این بانوی بزرگوار به عنوان سبک زندگی اسلامی بهترین نسخه برای جامعه امروزی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سبک زندگی اسلامی اشاره و افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کردند که سبک زندگی غربی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و در این زمینه باید کاری اساسی انجام شود، بر همین اساس در ایام فاطمیه مبلغین و مبلغات در برنامه‌های مختلف از سیره بانوی بزرگ اسلام در روضه‌های خانگی، محافل، مجالس، مساجد و مدارس بهره خواهند گرفت.

وی افزود: خلأ‌های فرهنگی و هویتی زیادی از سوی دشمنان ما ایجاد شده که امیدواریم با تأسی از راه و روش و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) و با افزایش بصیرت، دانش و انتقال سیره این دو الگوی ارزشمند بتوانیم در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار