کد خبر: ۱۲۴۶۶
با حضور ۱۱۰ نفر از دانش آموزان منتخب برگزار شد؛

برگزاری اختتامیه رویداد رسانه‌ای “نوآوین” استان زنجان در مرحله شهرستانی

اختتامیه رویداد رسانه ای “نوآوین” استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی در دانشگاه آزاد ابهر برگزار شد.
۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اختتامیه رویداد رسانه ای “نوآوین” استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان و مدیران بنیاد ملی نوجوان و مسئولین شهرستانی در دانشگاه آزاد ابهر برگزار شد.

 حجت الاسلام ریحانی مدیر قرارگاه نوجوانی پسران اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: رویداد رسانه‌ای “نوآوین” استان زنجان ویژه نوجوانان پسر با حضور دانش آموزان دهه هشتادی در مرحله شهرستانی در شهرستان‌های ابهر و خرمدره به مدت سه شبانه روز برگزار شد.

مدیر قرارگاه نوجوانی پسران گفت: در مرحله اول رویداد شهرستانی که در شهرستان‌های ابهر و خرمدره برگزار شد بیش از ۱۱۰ نفر از دانش آموزان منتخب دهه هشتادی به رقابت پرداختند.

ریحانی افزود: رویداد نوآوین با حضور ۱۱۰ نفر از نوجوانان منتخب از شهرستان‌های ابهر و خرمدره در قالب ۱۹ گروه دانش آموزی مختلف با بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی با فضای چرخه تولید و پیشرفت آشنا میشدند و سپس در گرو‌ه‌های خود به تولید محتوا و روایت از بازدید خود می‌پرداختند.

حجت الاسلام ریحانی گفت: در پایان دوره تولیدات رسانه‌ای گروه‌ها توسط اساتید کشوری نوآوین به رقابت گذاشته شد و ۴ گروه از هر شهرستان با کسب بیشترین امتیاز به مرحله استانی راه پیدا کردند.

مدیر قرارگاه نوجوانی پسران اداره کل تبلیغات اسلامی استان در پایان هدف از برگزاری چنین رویدادی گفت: آگاهی و  توانمندسازی دانش آموزان فعال در عرصه رسانه با رویکرد تقویت بیش از پیش تا با هم افزایی نیرو و توان تمام مجموعه‌های دخیل در این رویداد قدمی در مسیر تربیت نیرو‌های کارآمد برای آینده نظام اسلامی برداشته باشیم.

لازم به توضیح است گروه‌های برتر هر شهرستان به شرح ذیل می‌باشد:

شهرستان خرم دره:

گروه اول: تراشکاران ۸۶

گروه دوم: اسمارت آی تی ۸۵

گروه سوم: سورنا ۸۴

گروه شایسته تقدیر و سپاس: هیوا ۸۵

شهرستان ابهر:

گروه اول: شهید آوینی ۸۰

گروه دوم: شهید باکری ۷۲

گروه سوم:عاشقان ولایت ۷۱

گروه شایسته تقدیر و سپاس: شهید منتخبی ۸۹

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار