اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهرستان شهرکرد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)

نشست مشترک شورای هیات‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان شهرکرد با حضور حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار و هماهنگی‌های لازم جهت حضور در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) و تشییع شهدای گمنام انجام شد.
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

اجتماع بزرگ هیات‌های مذهبی شهرستان شهرکرد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س)به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست مشترک شورای هیات‌های مذهبی و کانون مداحان شهرستان شهرکرد با حضور حجت‌الاسلام سیدابوالقاسم کاظمی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با موضوع تبیین عملیات فاطمیه و هماهنگی جهت اجتماع هیات‌های مذهبی شهرستان شهرکرد در روز شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع شهدای گمنام والامقام برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری میزبان هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس است که مراسم تشییع این شهدا روز یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرکرد مرکز استان از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون برگزار می‌شود.

در مراسم تشییع این شهدای والامقام هیات‌های مذهبی شهرستان شهرکرد با دسته‌های عزاداری، سینه‌زنی و زنجیرزنی حضور خواهند داشت همچنین در طول مسیر مداحان به ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا (س)، نوحه‌خوانی و مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

اجتماع بزرگ مردم و هیات‌های مذهبی نیز در مقابل امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون انجام می‌شود که این اجتماع با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، مراسم سینه‌زنی و مدیحه‌ثرایی همراه خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار