کد خبر: ۱۲۴۹۱

دیدار مبلغین اعزامی ایام فاطمیه با فرماندار شهرستان ایوان

مبلغین اعزامی ایام فاطمیه با فرماندار شهرستان ایوان دیدار کردند.
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵

دیدار مبلغین اعزامی ایام فاطمیه با فرماندار شهرستان ایوانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام علی سالکی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایوان و مبلغین اعزامی از طرف دفتر تبلیغات اسلامی استان قم با فرماندارشهرستان ایوان دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام سالکی ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س)، گزارشی از حضور و فعالیت مبلغین اعزامی ارائه کرد، حجت الله اکبری، فرماندار شهرستان ایوان ضمن خیر مقدم وتسلیت ایام فاطمیه، حضور مبلغین در شهرستان ایوان به خصوص در مدارس را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد، درخصوص جهاد تبیین و پاسخ به شبهات ذهنی دانش آموزان اهمیت بیشتری داده شود، وی افزود: همه ما یک هدف را دنبال می‌کنیم و آن پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است، در مقابل  دشمنان ما هم در تلاش برای پیشبرد اهداف خودهستند و ما هم باید با تمام توان مقابل آن‌ها بایستیم.

فرماندار شهرستان ایوان خاطرنشان کرد: هدف اصلی آن‌ها این است که مردم را  از دولت جدا کنند و وظیفه ماست که جهاد تبیین را سرلوحه امور خود قرار داده برای اینکه دشمن نتواند از شکاف‌های موجود به سود خود استفاده کند.

وی افزود: یکی از اهداف مهم دشمن شرکت نکردن مردم پای صندوق‌های رای است که همه  ما با جهاد تبیین باید نقشه شوم دشمن را خنثی کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار