کد خبر: ۱۲۵۸۲
حجت الاسلام مهدوی:

طرح «معجزه مادری» درصدد است تا مقام شریف مادری را در جامعه تبیین کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جایگاه مادری یکی از مسئولیت‌های مهم انسانی است که در افول یا رشد و ارتقای جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند، گفت: طرح «معجزه مادری» درصدد است تا مقام شریف مادری را در جامعه تبیین کند.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی اظهار کرد: در ایام فاطمیه در کنار حزن برای حضرت زهرا (س)، باید اذهان جامعه به سمت جایگاه والای مادری سمت و پیدا کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جایگاه مادری یکی از مسئولیت‌های مهم انسانی است که در افول یا رشد و ارتقای جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند، افزود: دشمن به دنبال به افول کشاندن جامعه ما است و تحمل ایران قوی را ندارد و از ابزارهای اغواگرایانه برای به سلطه بردن جامعه استفاده و مقام مادری را سبک جلوه می‌کند.

وی ادامه داد: ضروری است از مقام مادری با نشان دادن جلوه‌های اعجازآفرین این مقام به زنان و دختران، جامعه را به سمت رشد، هدایت و ارتقا در زمینه‌های مادی و معنوی سوق دهیم.

مهدوی با تاکید بر اینکه شیاطین همیشه برای اینکه انسان نتواند به کمال برسد از ابزارهای مختلف استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز تولید فیلم، داستان، موسیقی و... یکی از حربه‌های دشمنان اسلام است تا مقام مادری را بی‌ارزش و بی‌برکت جلوه نمایند.

وی افزود: در نگاه فمنیست‌ها زن جامعه را با مقایسه‌ای نابجا از مقام مادری دور می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اخیرا در رسانه‌های ماهواره‌ای معاند به سمت حیوان‌پروری رفته‌اند و مقام زن به سخره گرفته می‌شود‌، اظهار کرد: بسیاری از قهرمانان جامعه مانند شهید سلیمانی حاصل تربیت مادران بوده است و مقام مادری بر روی زمین می‌تواند ولی خدا تربیت نماید.

وی با بیان اینکه طرح «معجزه مادری» درصدد است تا مقام شریف مادری را در جامعه تبیین کند، افزود: امروز موظف هستیم در نظام تبلیغی و جهاد تببین وجه مهم و نورانی مقام مادری را یادآور شویم.

مهدوی در پایان خاطرنشان کرد: با استفاده از تبلیغات محیطی و ویژه برنامه‌های تلویزیونی، بانوانی که فرزندان  موفقی را در عرصه‌های دینی، علمی، ورزشی و... معرفی کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار