کد خبر: ۱۲۶۱۳

صحنه نمایش با رنگ و بوی فاطمیه در شهرستان قروه

صحنه نمایش با رنگ و بوی فاطمیه ویژه دانش آموزان در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی نور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه برگزار شد.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین سیف الله سبزی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه اظهار داشت: همایش دانش آموزی «نمایش فاطمیه» به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) همه روزه در سانس‌های مختلف در سالن آمفی تئاتر اداره تبلیغات اسلامی قروه در حال برگزاری است.

وی افزود: در این همایش‌ها که با حضور دانش آموزان سطح شهرستان قروه برگزار می‌شود، زندگانی و سیره حضرت زهرا (س) و خصائص و ویژگی‌های آن حضرت به صورت داستان و شعر و پویانمایی ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزی ضمن بیان تاثیر فوق العاده این برنامه معنوی بر دانش‌آموزان تصریح کرد: کارگروه تبلیغی اعزامی از قم به بهترین شیوه در حال برگزاری با کیفیت این برنامه‌ها هستند و از جانب مدارس سطح شهرستان رغبت زیادی برای شرکت در این همایش دیده می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه با توجه به کارآمدی فرهنگ اسلامی در زندگی روزمره انسان‌ها ابراز داشت: باید تلاش خود را در زمینه نشر فرهنگ اسلامی و آشناسازی جامعه با زیبایی‌های دین و فرهنگ اسلامی به انجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: کودکان و نوجوانان، نسل آینده این انقلاب و ایران اسلامی هستند و هرچه برای حفظ کودکان و نوجوانان از خطرات و انحرافات تلاش کنیم به یقین برای انقلاب و ایران اسلامی تلاش کرده ایم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار