کد خبر: ۱۲۶۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست هم‌افزایی کنشگران جهاد تبیین اظهار کرد: جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در نشست هم‌افزایی کنشگران جهاد تبیین اظهار کرد: جهادتبیین، روایت درست از پیشرفت‌ها و اُمیدآفرینی است.

وی با بیان‌اینکه دشمن به دنبال هویت زدایی و هویت سازی است و می‌خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند، افزود: ما نباید به دشمن اجازه رسیدن به اهدافش را بدهیم بلکه باید در حوزه امیدآفرینی تلاشمان را دو چندان کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه با جهاد تبیین می‌توانیم فعالیت‌های قرآنی را گسترش دهیم، گفت: ما باید برنامه‌ریزی، ایده‌پردازی و همکاری را حول محورِ روشن شدن حقیقت و جهاد تبیین قرار دهیم با این نگاه که پیش‌رو در جهادتبیین، قرآنیان هستند و بقیه اقشار هم به تحرک وا داشته شوند.

وی بیان کرد: ما امروز در جهاد تبیین باید بپذیریم که اولویت اولی که رهبر انقلاب فرمودند، مربوط به تحول است و ما باید در این راه پیش قراول باشیم و باید ببینیم که در این زمینه چقدر آماده هستیم و چقدر حاضریم در این عرصه هزینه دهیم و از همه مهم‌تر اولویت تحول ما چیست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار