کد خبر: ۱۲۶۹۵
حجت‌الاسلام قادری:

سیره حضرت زهرا (س) مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه حضرت زهرا (س) بوشهر سیره حضرت زهرا (س) را مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان ذکر کرد.
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در حاشیه بازدید از نمایشگاه مدرسه حضرت زهرا (س) بوشهر سیره حضرت زهرا (س) را مرجعی برای خوانش الگوی زن مسلمان ذکر کرد.

وی در جریان این بازدید در سخنانی اظهار داشت: این نمایشگاه به صورت تجسمی در کنار روایت برای دختران دانش آموز و اولیا آنان، نقش مادر در جامعه و اجتماع را تصویرسازی می‌کند.

حجت الاسلام قادری سیره حضرت زهرا (س) مرجعی برای خوانش الگویی برای زن مسلمان است که در آن تمامی ابعاد نقش مادر در خانه و اجتماع و فرایند‌هایی برای آن ترسیم شده که بدون از بین رفتن ویژگی بانو بودن و با حفظ شاخصه‌های مادری می‌تواند عفیفانه نقش آفرین باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه اتفاق خوبی برای تبیین ابعاد مختلف سیره حضرت زهرا (س) است، افزود: در غرفه‌های مختلف این نمایشگاه تک تک لحظه‌های زمانه حضرت زهرا روایت می‌شود، جوان و نوجوانان این را لمس می‌کند و پس از ورود به حسینیه نمایشگاه، جامعه امروز و انقلاب اسلامی برای آن‌ها روایت می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: سهم قابل توجهی از دانش آموزان مرکز استان و اولیا آن‌ها از این نمایشگاه بازدید کرده‌اند و تلازم دانش آموز و، ولی و درگیر کردن خانواده دانش‌آموزان اتفاق ویژه‌ی این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه تکیه گاه تجسمی از ۱۹ تا ۲۶ آذر در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه زهرا (س) در نوبت صبح برای دانش آموزان و عصر‌ها برای اولیاء آنان و عموم مردم برگزار  و از غرفه‌های مختلفی با موضوع سبک زندگی، خطبه خوانی، وداع با فرزندان و غرفه شهدای انقلاب اسلامی به عنوان ادامه دهندگان سیره اهل بیت تشکیل شد.

ارسال نظر