کد خبر: ۱۲۶۹۸
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛

۵ هزار مراسم فاطمی در همدان برگزار شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از برپایی بیش از ۵ هزار مراسم عزاداری، در ایام فاطمیه در همدان خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام «اجتماع فاطمیون» در مرکز استان و سراسر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)برپایی ۵ هزار مراسم فاطمی در همدانبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام مهدی ارتقایی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرای مرضیه (س)، اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه ۵۰۰ مبلغ در سطح استان همدان به مناطق مختلف اعزام شدند که این مبلغان شامل مبلغان بومی و اعزامی از قم بوده و در گروه‌های منسجم تبلیغی فعالیت دارند.

وی همایش مبلغان فاطمی با حضور ۲۰۰ مبلغ با موضوع جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های  تبلیغات اسلامی همدان در ایام فاطمیه دانست و گفت: همچنین بیش از ۵۰۰ تولید محتوا در قالب‌های مختلف فاطمیه و جبهه مقاومت در فضای مجازی و سایت مربوطه توسط مبلغان بارگذاری شده و در اختیار سایر مبلغان و کنشگران فرهنگی قرار گرفته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان برپایی بیش از ۵ هزار مراسم عزاداری، جلسات و روضه‌های فاطمی در سراسر استان همدان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: همزمان با سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام اجتماع فاطمیون در مرکز استان و سراسر شهرستان‌ها با حضور هئیت‌های مذهبی و دسته‌جات عزاداری برگزار می‌شود.

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌های فاطمی، پویش‌های مختلف فرهنگی، محافل قرآنی، ختم قرآن به نیت حضرت زهرا (س)، نشست‌های بصیرتی و گفتمان‌های دینی و... را از دیگر برنامه‌های ایام شهادت حضرت زهرا (س) دانست در سطح استان و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری سایر نهاد‌های فرهنگی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام ارتقائی در ادامه به پویش ملی معجزه مادری که همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است اعلام کرد: این اداره کل نیز با توجه به زیست بوم استان طرحی بنام معجزه مادری ۱۸ ساله که با هدف شناسایی بانوان اثر گزار استان طراحی و در مرحله اجرا قرار دارده است، و ان شاءالله تا سالروز ولادت حضرت صدیقه ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم باتوجه به ۷ محور فعالیت بانوان ۱۴۰۲ بانوی الگوی فاطمی را در سطح استان شناسایی و مورد تکریم و روایت قرار دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار