کد خبر: ۱۲۷۶
در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

ضرورت گفتمان سازی در جهاد تبیین

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سامان با بیان اینکه از فضای مجازی در زمینه بصیرت افزایی باید استفاده شود، گفت: گفتمان سازی در جهاد تبیین از اهمیت بالایی برخوردار است.
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

حجت الاسلام حمید بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه تبیین موضوعی است که طی ماه‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها مورد تأکید قرار گرفته است، اظهار کرد: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است.

وی با اشاره به اینکه همه در میدان این جهاد باید حضور داشته باشند، تصریح کرد: نقش مسئولان در این زمینه بسیار سنگین‌تر از دیگر اقشار است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سامان عنوان کرد: جهاد تبیین وظیفه تمام افراد متنفذ، صاحبان تربیون و افراد اثرگذار در جامعه، خاصه نخبگان، اصحاب رسانه، اساتید حوزه و دانشگاه، علما و فرهنگیان است.

بهرامی ادامه داد: تبیین در شرایط فعلی و جنگی تمام عیار، که نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونیستی ومتحدانشان برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت صبور، قهرمان و ظلم ستیز ما به راه انداخته است حدود و مرزی ندارد.

وی با اشاره به ضرورت معرفی دستاوردهای چهل و سه ساله انقلاب اسلامی، گفت: امروزه روشنگری و بصیرت افزایی در فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سامان مطرح کرد: عوام و خواص هرکدام باید به تکلیف خود در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در میدان جهاد عمل کنند.

بهرامی با بیان اینکه نقش خواص و نخبگان در جهاد تبیین بسیار سنگین و کلیدی است، اظهار کرد: مهم‌ترین بستر در جهت به منصه ظهور رساندن این مأموریت علاوه بر فضای مجازی، گفتمان سازی است.

وی عنوان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید در پرتو تلاش شبانه روزی و رویکرد جهادی، نسبت به روشنگری در خصوص خدمات و دستاوردهای جمهوری اسلامی همت گمارند.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظر