کد خبر: ۱۳۳۶۸
حجت الاسلام گروسی:

آغازفرایند ثبت نام از معتکفان در شهرستان نهاوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در گفتگوئی از آغاز فرایند ثبت نام از علاقمندان شرکت در مراسم معنوی و روحبخش اعتکاف خبر داد.
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

آغازفرایند ثبت نام از معتکفان در شهرستان نهاوندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسین گروسی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوندبا بیان اینکه اعتکاف فرصتی برای اندیشیدن، خلوت گزیدن و نیایش با معبود است، درباره جزئیات برگزاری مراسم معنوی و روح‌بخش اعتکاف در شهرستان نهاوند اظهار کرد: این مراسم در سال جاری در روز‌های پنجم ششم و هفتم بهمن ماه مصادف با سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم رجب در مساجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: مراسم اعتکاف رجبیه در سال ۱۴۰۲ در ۱۵ مسجد منطقه شهری و روستایی شهرستان نهاوند با حضور گسترده و استقبال چشمگیر نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد..

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به تشکیل ستاد اعتکاف در نهاوند تصریح کرد: این ستاد با چهار کمیته جانبی فعالیت خود را با ثبت‌نام از معتکفان در روز شنبه ۲۳ دی ماه آغاز کرده است و فرایند ثبت نام از علاقمندان به شرکت در این مراسم معنوی و روحبخش تا پایان وقت اداری روز ۴ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کمیته تدارکات و پشتیبانی، فرهنگی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته ثبت‌نام و ارزشیابی چهار کمیته تشکیل شده در ستاد اعتکاف نهاوند است.

حجت الاسلام گروسی عنوان کرد: سرانه نقدی هر داوطلب برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف توسط اعضاء ستاد مرکزی تعیین شده است و هر معتکف باید مبلغ ۳۵۰ هزار تومان برای خدمات و تدارکات به ستاد اعتکاف پرداخت کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاونددر پایان گفت: ثبت‌نام از معتکفان نهاوندی  در زمان تعیین شده همه روزه درطول ساعات اداری در اداره تبلیغات اسلامی نهاوند و در مساجد روستایی همزمان با اقامه نماز جماعت توسط رابطان فرهنگی انجام می‌پذیرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار